חיפוש

תיקוני צנרת נפוצים בבית

סביר להניח שלרבים מאיתנו יצא לחוות על בשרנו לפחות פעם אחת מהו פיצוץ של הצנרת בבית, שגורם להצפה חמורה ברחבי הבית. מדובר בעניין לא סימפטי, וכאשר הוא קורה – יש לפעול לתיקונו במהירות האפשרית, בטרם ההצפה תתפשט לכל רחבי הבית ותגרום לנזק לרכוש ולבית עצמו. באילו מקומות בבית יש לבדוק שהצנרת תקינה?

 

צנרת בחדר הרחצה

המקום הראשון שעליו ככל הנראה נחשוב בהקשר של צנרת, הוא חדר הרחצה. בחדר הרחצה מתרכזים מרבית השימושים שלנו במים – מקלחת, שירותים, כיור. פיצוץ בצנרת בחדר הרחצה עשוי להיות משמעותי, ודורש תיקון מיידי על ידי איש מקצוע.

 

צנרת במטבח

גם במטבח ישנו כיור, כך שגם הוא עשוי להיות מקור פוטנציאלי לפיצוץ צנרת. כאשר ישנה תקלה בצנרת במטבח כך שנוצרת נזילה, עלולים להיפגע מכך מוצרי החשמל שנמצאים במטבח (כמו מקרר או תנור, שלעיתים נמצאים בגובה הרצפה ולכן חשופים יותר לנזק מהצפה שכזאת), ולכן עלול להיגרם גם קצר חשמלי בבית או נזק למוצרי החשמל האלו. בכל אופן, מומלץ לתקן את הנזילה בהקדם!

 

צנרת בדוד המים

כאשר התיקון של הצנרת הוא בחדר הרחצה או במטבח, בעל המקצועי העיקרי שיוכל לתקן את הבעיה הוא אינסטלטור. עם זאת, כאשר התקלה בצנרת נגרמת בדוד המים שלכם – איש המקצוע שיתקן זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר הוא טכנאי דודים מוסמך, שכן ישנן רגישויות מסוימות שיש לשים לב אליהם בתיקון הדוד על מנת למנוע נזק גדול יותר.

כדי לתקן את הבעיה בצנרת הדוד תוכלו להיכנס לאתר של חברת מים חמים – טכנאי דודים. באתר תמצאו את כל המידע הרלוונטי אודות תקלות בדוד (לרבות תקלות בצנרת), ותוכלו ליצור קשר עם טכנאי דודים מקצועי ומוסמך, שיוכל לתקן את הבעיה בקלות ובמהירות, ובמחיר הוגן.

 

איך בוחרים אינסטלטור על מנת לתקן את הצנרת?

כאמור, אם התקלה בצנרת היא לא בדוד המים אלא בשאר חלקי הבית – דרוש לכם אינסטלטור מקצועי על מנת לתקן את הבעיה. על מנת לבחור את האינסטלטור, ראשית תוכלו לעשות סקר שוק קטן באינטרנט אודות היצע האינסטלטורים שפועלים באזור המגורים שלכם. לאחר מכן, תוכלו לברור מביניהם על סמך השירות שהם מציעים, מספר שנות הוותק במקצוע או לפי המחיר שהם גובים על תיקון הצנרת.

תוכלו גם לחפש חוות דעת והמלצות על אינסטלטורים ברחבי האינטרנט – ישנן קבוצות ייעודיות לשם כך ברשתות החברתיות, בהן אנשים כותבים על חוויותיהם והתרשמותם מבעלי מקצוע שונים בהם הם נעזרו. תוכלו גם להיעזר בבני משפחה או חברים, אם אתם רוצים לקבל המלצה על בעל מקצוע ממקור ראשון.

חשוב לוודא שאתם בוחרים אינסטלטור שאכן מיומן ובעל ניסיון בתיקון הצנרת, שכן תיקון רשלני ולא מקצועי עשוי לגרום לנזק גדול יותר מכפי שהיה קודם לכן.

 

צנרת

אולי תאהבו גם את

Rat
לכידת חולדות

עבור רוב האנשים, הופעה של חולדה במרחב האישי שלהם היא דבר מאוד לא נעים. למרבה הצער, לא מדובר על משהו נדיר, ולא פעם אנחנו עלולים

קראו עוד »
חשמלאי
תקלות חשמל בתריס

תריסים חשמליים הפכו לנפוצים מאוד בבתים פרטיים ובעסקים. תחזוקה לקויה או שימוש מרובה עלולים לגרום לתקלות חשמליות במכשיר. חשמלאי מיומן יכול לפתור את הבעיה. במאמר

קראו עוד »
מנקה
ניקוי ספות בגבעת זאב

הספה כבר הגיעה למצב בלתי נסבל? אין צורך לסבול מלכלוכים עיקשים, חברת ניקוי ספות בגבעת זאב מגיעה להושיע אתכם. אנחנו מדברים על מכונות ניקוי עוצמתיות,

קראו עוד »