חיפוש

מקלחון או אמבטיה – כך תבחרו את איש המקצוע הנכון

בין אם אתם מתכננים לבחור אמבטיה לחדר הרחצה שלכם ובין אם אתם מתכננים ללכת דווקא על מקלחון, אתם עשויים למצוא את עצמכם חשופים למגוון

רחב של אופציות ולא תמיד יודעים במה לבחור.

אם תהיתם מהם היתרונות והחסרונות שבכל אחת מהאופציות, תוכלו לקרוא על כך בהמשך, בהרחבה.

 

מקלחון ואמבטיה – יתרונות מול חסרונות

להלן, יתרונות וחסרונות אשר ניתן לייחס הן למקלחון והן לאמבטיה:

יתרונות במקלחונים:

  1. ראשית, למקלחון יש יתרון גדול, בכך שהוא נועד להחליף את וילון האמבטיה שבעבר היה בשימוש ברוב הבתים.
  2. ההפרדה שיוצר המקלחון מסייעת במניעת השפרצת מים החוצה. הדבר מהווה יתרון מהותי אשר בעזרתו, ניתן למנוע הרטבה של ריהוט ואביזרים שונים שנמצאים בחדר הרחצה.
  3. כיום, ניתן להוסיף למקלחונים אלמנטים מיוחדים, כגון: מדפים ו/או ספסל, אשר תורמים לנוחות מירבית עבור המתרחצים.
  4. מבחינת עיצוב ומראה, המקלחונים הקיימים כיום מאפשרים לעצב את חדר הרחצה באופן מיוחד ודקורטיבי, מה שלא תמיד ניתן לבצע באמצעות אמבטיה.

 

חסרונות אפשריים:

מעבר ליתרונות המשמעותיים, ניתן למנות גם כמה חסרונות אשר עשויים להימצא במקלחונים:

  1.  עובש, שנוטה להופיע לרוב בחלקי האיטום שבמקלחונים ובייחוד בסיליקון שבו.
  2. לא תמיד קיים מקום מספק, בחדר הרחצה, שיכול לאפשר התקנה של מקלחון. ישנם מצבים שבהם, האביזרים שבחדר הרחצה תופסים מקום רב או לחילופין, שחדר הרחצה אינו מספיק גדול ולפיכך, התקנה של מקלחון לא מתאפשרת.

 

יתרונות באמבטיה:

  1. ישנם אנשים שיעדיפו דווקא את האמבטיה, שכן היא מקנה נוחות ואפילו אפשרות להתפנק, בשל היכולת לשבת ולהתרווח בתוכה. בנוסף, בבתים בהם יש ילדים קטנים, לרוב, אמבטיה הינה דבר הכרחי המהווה הקלה בזמן שמקלחים את הילדים.
  2. כיום, ניתן למצוא אמבטיות יחודיות מעוצבות להפליא, כך ששילובן בחדר הרחצה עשוי להוסיף לו המון חן וסגנון.

 

חסרונות באמבטיה:

מעבר ליתרונות, באמבטיה עשויים להיות גם חסרונות שונים, כגון:

  1. תפיסת מקום רב בחדר הרחצה. ישנם אנשים שיגידו כי המקום שאותו תופסת האמבטיה הינו חשוב וניתן להניח בו אלמנטים ופריטים אחרים שיכולים לשדרג את חדר הרחצה באופן משמעותי.
  2. עלויות של מים – באם קיים הרגל למלא את האמבטיה במים, בתדירות גבוהה, הדבר עשוי לגרום להוצאות מים גבוהות.
  3. ניקיון האמבטיה – יש אנשים שיגידו כי ניקיון המקלחון הוא פשוט יותר עבורם, מאשר ניקיון האמבטיה (שלוקח זמן רב יותר כדי לנקותה, בשל גודלה)  ויש שיגידו להיפך, שניקיון האמבטיה הוא נוח מאוד וקל הרבה יותר מאשר הניקיון למקלחון.

 

הזמנת איש מקצוע

באם החלטתם להזמין איש מקצוע בכדי להתייעץ איתו בנוגע להתקנת מקלחון או אמבטיה, עשו זאת בחכמה ובידקו תחילה את רמת המקצועיות וגודל הניסיון של איש המקצוע. התייעצו עימו לגבי העדפותכם, בנוגע לאופן התקנת האמבטיה או המקלחון ולו לאופן עיצוב חדר הרחצה. טיפ חשוב נוסף הוא לנסות להתייעץ עם אנשים אחרים לגבי איש מקצוע מנוסה ואמין, על סמך ניסיונם האישי. באופן זה, יש סיכוי גדול יותר שתגיעו לאיש מקצוע הנכון עבורכם, שיכול להסביר לכם את היתרונות ואת החסרונות שבכל סוג של מוצר ולייעץ האם כדאי להתקין אמבטיה או מקלחון.

 

חדר נקי

אולי תאהבו גם את

Rat
לכידת חולדות

עבור רוב האנשים, הופעה של חולדה במרחב האישי שלהם היא דבר מאוד לא נעים. למרבה הצער, לא מדובר על משהו נדיר, ולא פעם אנחנו עלולים

קראו עוד »
חשמלאי
תקלות חשמל בתריס

תריסים חשמליים הפכו לנפוצים מאוד בבתים פרטיים ובעסקים. תחזוקה לקויה או שימוש מרובה עלולים לגרום לתקלות חשמליות במכשיר. חשמלאי מיומן יכול לפתור את הבעיה. במאמר

קראו עוד »
מנקה
ניקוי ספות בגבעת זאב

הספה כבר הגיעה למצב בלתי נסבל? אין צורך לסבול מלכלוכים עיקשים, חברת ניקוי ספות בגבעת זאב מגיעה להושיע אתכם. אנחנו מדברים על מכונות ניקוי עוצמתיות,

קראו עוד »