חיפוש

למה משמשים פדים לכלבים?

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט פרצופים עקומים כשאנו מספרים שלכלב שלנו יש פד בבית. מדובר בפרצופים שנשלחים אלינו מצד אנשים שלא מכירים את הפדים הללו. כך שהם סוברים שמדובר בפריט מיותר שנרכש על ידי "חובבי כלבים" שלא לצורך. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להעלות את המודעות לנושא ולכתוב מדריך מקיף שיעשה סדר בכל הנוגע לפדים לכלבים ומה באמת השימוש שלהם. הישארו אתנו ותגלו את המידע.

 

תכירו תחילה את הרקע המעמיק יותר לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם למה משמשים פדים לכלבים, אנו נציין בפניכם כי לפני כמה שבועות אימצנו את שיפי, הכלבה שלנו. היא בת חודשיים והיא הדבר הכי מתוק שפגשנו בחיים שלנו. לצערנו, שיפי צריכה להישאר בבית לבד בשעות הבוקר, כשאנחנו יוצאים אל המשרד. עובדה זו מצריכה מאתנו להכין את הבית לקראתה ולאפשר לה לשהות בו במקסימום נוחות למרות שהיא לבדה שם. כשאנחנו נמצאים במקום העבודה, כולם מסביב שואלים אותנו "איך הולך?" ו – "מה שלום שיפי?" וכשהם מבקשים לראות תמונות, הם מופתעים לראות פדים שמונחים על הרצפה שלא לצורך (כך לפחות לדעתם). מדובר במעל ל – 10 אנשים שעיקמו לנו את הפרצוף על תמונות אלו. במקום להסביר לבאים בתור את העניין, החלטנו להעלות את המדריך הנוכחי.

 

למה משמשים פדים לכלבים?

אם יצא לכם להגיע לאחרונה אל חנות חיות שנמצאת בקרבת הבית שלכם, סביר להניח שראיתם שיש בה מזון לכלבים, ציוד להחזקת חתול וגם פדים לכלבים. כן, כן, אתם ראיתם את זה פשוט לא שמתם לב לעניין. כי אם אין לכם גור כלבים בבית – אין סיבה שתרכשו אותם. שכן, פדים לכלבים הם כאלו שמתאימים לגורי כלבים שנמצאים בשלב הלמידה של הצרכים. כדי שהם לא "יפספסו" את הצרכים שלהם ברחבי הבית, הם מגיעים אל הפד ומבצעים עליו את הצרכים.

 

למה אי אפשר בלעדיהם?

אם תנסו לגמול את הכלבים שלכם ללא שימוש בפדים לכלבים, אתם עשויים לגלות שהם יבצעו את הצרכים שלהם בכל מקום בבית, למשל, על הפריטים הבאים:

  • ספה
  • שטיח
  • דלת הכניסה

מדובר במצבים שתאמינו לנו – אתם לא רוצים שיקרו לכם.

 

אנחנו מדברים מניסיון

המדריך הנוכחי נכתב על ידי אנשים שמנוסים בגידול גורי כלבים. שכן, כעת, יש לנו בבית 4 כלבים בנוסף לשיפי ואולי תופתעו לשמוע כי כולם היו גורים בהתחלה. כשאימצנו את הכלב הראשון שלנו לא ידענו שיש כזה דבר פדים לכלבים והכלב שלנו עשה את צרכיו על שטיח יקר ערך שייבאנו ממרוקו (שלצערנו, לא שרד את המפגע). כך שהדבר הוביל אותנו להבין כי עלינו להשתמש בפדים לכלבים ולא לשחק עם המזל שלנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה משמשים פדים לכלבים. מקווים שהשכלתם מהמדריך הנוכחי ומאמינים שתעבירו את המידע החיוני הלאה.

חיית מחמד

 

אולי תאהבו גם את