חיפוש

כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה ברורה ועקבית בנתוני הפריצה לרכבים. עלייה זו נובעת ממספר סיבות, כאשר אחת מהבולטות שבהן היא מיגון חלש מדי של הרכבים עצמם. פורצי הרכבים שידרגו את שיטות הפריצה שלהם עם השנים. פורצים משתמשים כיום במפתחות מיוחדים ובאמצעים טכנולוגיים, המאפשרים פתיחה של הרכב. באמצעות החלפת מספר הזיהוי של הרכב, הם יכולים להסתתר בקלות מבלי שיגלו אותם. בשורות הקרובות נציג אפשרויות למיגון הרכב אשר יצמצמו את הסיכוי לגניבתו.

 

שמרו על הדלתות

מובן כי נקודת החולשה המשמעותית ביותר של הרכב הן דלתות הכניסה. לכן, יש להתמקד באבטחה מוגברת שלהן. ראשית, הקפידו לנעול את הדלתות. נסו למצוא שיטה כלשהי בה תוכלו לזכור האם נעלתם את דלתות הרכב שלכם.

בנוסף, ישנם כאלה שמגדילים לעשות, בעיקר באזורי ספר כפריים, ומותירים את מפתחות הרכב בתוך חלל הרכב כאשר הוא לא נעול. מעבר לכך, גם הימצאותו של צרור מפתחות חלופי בתוך הרכב או בסמוך לו הוא בגדר "פרצה הקוראת לגנב". כאשר הפורץ ישבור את חלונות הרכב, המפתח אשר יביא אותו אל המקום אליו הוא שואף – גניבת הרכב – יימצא ממש בין ידיו.

 

פריצות – בעיקר בחנייה

מובן כי עיקר הפריצות מתרחשות כאשר הרכב בחנייה. לכן, יש לתת תשומת לב לדרך העמדת הרכב. ראשית, ודאו כי הרכב חונה במקום מואר היטב ולא במקומות אפלוליים אשר מהווים מוקד משיכה לפורצים. במקומות מוארים הסיכוי שמישהו יחלוף ויבחין בכך שאדם מנסה לפרוץ את רכבכם גבוה משמעותית מהסיכוי להבחין באדם במקום חשוך.

מעבר לכך, נכון יהיה אילו תתקינו מערכת איתורן ברכבכם. מערכת כזו משמשת למעשה כמערכת התראה כאשר מתבצעת פריצה של הרכב שלכם. ישנן מערכות רבות אשר מקושרות למוקד חירום, המספק מענה 24/7 למקרי פריצה לרכב. מעבר לכך, במרבית המערכות תקבלו גם אתם, בעלי הרכב, התראה על פריצה ו/או תזוזה של הרכב.

 

התקינו מיגון טכנולוגי

בנוסף, נכון יהיה אילו רכבכם ימוגן באמצעים הטכנולוגיים הקיימים כיום בשוק. המובן מאליו הוא שימוש במערכת קודן ("אימובילייזר") אשר דורש הקשת קוד כניסה לפני הנעת הרכב. חרף העובדה שישנם פורצים רבים המסוגלים להתגבר על מערכת אבטחה שכזו, היא עודנה מהווה גורם מעכב לכל פורץ. המערכת פועלת על שיטה בה ללא הקשת הקוד, מערכת ההצתה של המנוע לא תפעל.

 

היו דרוכים

העצה המשמעותית ביותר היא להיות ערניים כאשר אתם מחנים את רכבכם. אם אתם חשים שאינכם בטוחים במקום בו החניתם את רכבכם, נכון יהיה שתפעלו בהתאם לתחושתכם ותזיזו את הרכב מאותו המקום בו ברגע.

בנוסף, ניתן להתייעץ בנוגע לאמצעי מיגון עם בעל מקצוע אשר מתמחה בפריצת מנעולים ובידיעתו שיטות להתמגנות מפני פריצות לרכב. כדי לקבל פרטים נוספים וליצירת קשר, כנסו לאתר עכשיו.

 

מנעולן

 

אולי תאהבו גם את

Rat
לכידת חולדות

עבור רוב האנשים, הופעה של חולדה במרחב האישי שלהם היא דבר מאוד לא נעים. למרבה הצער, לא מדובר על משהו נדיר, ולא פעם אנחנו עלולים

קראו עוד »
חשמלאי
תקלות חשמל בתריס

תריסים חשמליים הפכו לנפוצים מאוד בבתים פרטיים ובעסקים. תחזוקה לקויה או שימוש מרובה עלולים לגרום לתקלות חשמליות במכשיר. חשמלאי מיומן יכול לפתור את הבעיה. במאמר

קראו עוד »
מנקה
ניקוי ספות בגבעת זאב

הספה כבר הגיעה למצב בלתי נסבל? אין צורך לסבול מלכלוכים עיקשים, חברת ניקוי ספות בגבעת זאב מגיעה להושיע אתכם. אנחנו מדברים על מכונות ניקוי עוצמתיות,

קראו עוד »