חיפוש

האם כדאי להכניס חברת אחזקות מבנים לאחר שיפוץ וכניסה לבניין?

לא אחת קורה שבעלי דירות בבניין משותף מחליטים לעשות שיפוץ ובכל פעם יכולה להיות לכך סיבה אחרת. לעיתים השיפוצים הם במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 אך לא תמיד זה המצב, שכן יש גם מקרים שבהם הרצון הוא פשוט לשפץ את חזות הבניין ולגרום לו להיראות טוב יותר. זה לא משנה מה הסיבה שהובילה לכך שעשיתם שיפוץ מאסיבי בבניין, שכן השאלה היא תמיד אותה שאלה: האם כדאי להזמין חברת אחזקת מבנים אחרי שעושים שיפוץ ולפני שנכנסים לגור שוב בבניין? אם גם לכם יש דילמה בנושא הזה כדאי שתדעו שיש תשובה אחת נכונה והיא: כן! העניין הוא שבדרך כלל אחרי שעושים שיפוצים מאסיביים בבניין יש לא מעט לכלכוך, פסולת בניין ועוד, מה שמסביר מדוע אף אחד מהשכנים לא ירצה לקחת על עצמו את משימת הניקיון. יתרה מכך, אם תזמינו מנקה מדרגות פרטי הוא לא באמת יוכל להתמודד עם כל המשימה הזאת ולכן הפתרון הוא להזמין חברת ניהול בניינים.

סולם

איך לבחור את החברה הכי טובה שיש למשימה הזאת?

ממש כפי שלא קל לבחור קבלן בניין שאפשר יהיה לסמוך עליו, כך גם לא פשוט לבחור חברה מקצועית של אחזקת מבנים. למעשה, אם תעשו כבר עכשיו חיפוש אונליין אתם תראו שלא חסרות חברות כאלה ולכן עולה השאלה – איזו חברה יכולה להיות מוצלחת יותר? האם אתם יכולים לסמוך על כל חברה שבאמת תשלח את אנשי המקצוע שלה בזמן? וכמה זמן ייקח להם לבצע את עבודת הניקיון בשטח? אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לעשות כאשר אתם מחפשים חברה מקצועית לניקיון הבניין אחרי השיפוץ, זה לבדוק האם יש המלצות על החברה. בימינו, כאשר אתם יכולים לקרוא המלצות על כל דבר ועניין אונליין, מה פתאום שתפקידו את משימת הניקיון אחרי השיפוץ בידי חברה שאתם לא יודעים דבר על שירותיה?

מה כוללים שירותי אחזקת מבנים?

אם אתם חושבים להזמין לא רק שירות של ניקיון ואחזקה אחרי השיפוץ אלא תרצו להזמין שירות קבוע כזה, אתם בהחלט צודקים. שימו לב: ככל שהמבנים בימינו גדולים יותר, כך היכולת שלנו לנקות ולתחזק אותם לבד יורדת. לכן, אם אתם יכולים להזמין חברה שלא רק תנקה את הבניין אחרי שהוא שופץ אלא גם תוכל לתחזק אותו לאורך השנים, מה פתאום שתוותרו על כך? יש היום לא מעט חברות שמציעות שירותים כאלה וכדאי שתתייחסו, בעת בחירת החברה הנכונה לכם, גם למחיר. האם באמת כדאי לשלם מחירים מופקעים? והאם המחיר הגבוה ביותר יוביל לתחזוקה הכי טובה של הבניין? התשובה היא כמובן לא. לכן מומלץ לדבר עם כמה חברות שונות ולראות האם, לדוגמא, כשעושים מנוי שנתי לאחזקה וניקיון אפשר לקבל מחירים טובים יותר?

אולי תאהבו גם את