חיפוש

במת הרמה מספריים – עדיף לקנות או לשכור?

עבודות בגובה הפכו לתופעה נפוצה ופופולארית ביותר.

כפועל יוצא מכך, קיימים מגוון רחב של במות הרמה, המהוות פתרון מקצועי, בטיחותי ויעיל, לעבודות שונות ומגוונות בגבהים משתנים.

בין סוגי במות ההרמה הקיימים, ניתן למצוא את במת הרמה מספריים, המתאפיינת בין היתר בכושר ניידות רב

 

הגובה כן קובע

כיום, החיים שלנו מתנהלים גם בגובה, כשניתן לראות מכל עבר בנייני מגורים רבי קומות, מרכזים מסחריים מרקיעי שחקים ומתקנים שונים דוגמת עמודי חשמל ושלטי פרסומות המתנשאים לגבהים רבים. פריטים רבים אלו העלו את הצורך הנדרש לאפשרות להגיע לכל נקודה ונקודה, בבטיחות מקסימלית, במהירות וביעילות.

בין הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים הללו, ניתן למצוא ציוד הרמה רב ומגוון, כשאחד הבולטים שבהם הן במות ההרמה השונות. כך, במות ההרמה הפכו בשנים האחרונות לכלי עבודה שימושי וחיוני ביותר עבור כל מחסן, מרכז לוגיסטי וקבלן הנדרש לבצע עבודות בגבהים משתנים.

 

במות הרמה – מאפיינים בולטים

במות ההרמה נחשבות לפתרון טכנולוגי מתקדם, בטיחותי ויעיל ביותר, למגוון עבודות בגבהים משתנים, בעיקר בתחום הנדל"ן ובעבודת תחזוקה שונות, דוגמת תאורה, מיזוג אוויר, שלטים, חשמל ועוד.

בין המאפיינים הבולטים של במות ההרמה הם הניידות הרבה, האפשרות להגיע לגבהים של עד עשרות מטרים, תוך נשיאת משקל רב- עד מספר אנשים, יחד עם הציוד הנדרש לעבודות השיפוץ ו/או התחזוקה הרלוונטיות.

מאפיינים אלו הפכו את השימוש בבמות הרמה ליעיל ביותר, תוך חיסכון מהותי בזמן עבודה ובכוח אדם לביצוע עבודות אלו. נוסף על כך, תו תקן ישראלי או אירופאי, מבטיח כי השימוש בבמת הרמה יהיה בטיחותי, הרבה יותר מאשר שימוש בפיגום.

 

במת הרמה מספריים

בין סוגי במות ההרמה הפופולאריים והנפוצים, ניתן למצוא את במת הרמה מסוג מספריים. שמה של במה זו נגזר מצורתה, המתאפיינת בתומכים בצורה איקס, כאשר פעולת הפתיחה והסגירה, המאפשרת את ההגעה לגובה הרצוי, מזכיר את תנועת המספריים.

במת הרמה מסוג מספריים יכולה לשאת משקלים כבדים יחסית, בזכות טכניקת חלוקת המשקל הייחודית שלה, והיא מתאימה בעיקר לשימוש במבנים סגורים דוגמת מחסנים ומרכזים לוגיסטיים, או בתנאי שטח בנויים.

 

אז מה עדיף – לקנות או לשכור?

אפשרויות הנשיאה והמשקל הנרחבות של במת המספריים, הביאה לכך שהשימוש בה הפך לנפוץ ביותר והביאה בעלי מקצוע רבים הנדרשים לביצוע עבודות בגובה לשאול מה עדיף- השכרה של במת הרמה או קנייה?

ככלל, אין התשובה לשאלת ההעדפה – קנייה או השכרה, היא אינדיווידואלית ומשתנה בין איש מקצוע אחד למשנהו, בעיקר על פי אופן ותדירות השימוש בבמת ההרמה. ככל והשימוש בבמת ההרמה הוא באופן שוטף ויום יומי, סביר להניח כי רכישת במת הרמה מספריים תהיה הצעד הנבון, בעוד שהשכרה תתאים יותר לשימושים מזדמנים וחד פעמיים.

בכל מקרה בו עולה שאלה זו, מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע מומחים, בכדי לקבל החלטה מושכלת שתתאים באופן אישי לצרכים ולעבודה הנדרשת.

 

מנוף פתוח

אולי תאהבו גם את

Rat
לכידת חולדות

עבור רוב האנשים, הופעה של חולדה במרחב האישי שלהם היא דבר מאוד לא נעים. למרבה הצער, לא מדובר על משהו נדיר, ולא פעם אנחנו עלולים

קראו עוד »
חשמלאי
תקלות חשמל בתריס

תריסים חשמליים הפכו לנפוצים מאוד בבתים פרטיים ובעסקים. תחזוקה לקויה או שימוש מרובה עלולים לגרום לתקלות חשמליות במכשיר. חשמלאי מיומן יכול לפתור את הבעיה. במאמר

קראו עוד »
מנקה
ניקוי ספות בגבעת זאב

הספה כבר הגיעה למצב בלתי נסבל? אין צורך לסבול מלכלוכים עיקשים, חברת ניקוי ספות בגבעת זאב מגיעה להושיע אתכם. אנחנו מדברים על מכונות ניקוי עוצמתיות,

קראו עוד »