חיפוש

תאילנד שאתם לא מכירים

תאילנד היא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם כולו וככזו היא מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על ידי צעירים,

פנסיונרים, זוגות בירח דבש ומשפחות עם קטנטנים המחפשים היכן לנפוש בתקציב ידידותי ועם נוחות מקסימלית.

בקרב התיירים ישנם כאלו המגיעים למקום ולאחר הנחיתה הרכה בבנגקוק זורמים בספונטניות עם מסלול טיול שאיננו תוכנן מראש, אך מרבית המבקרים בתאילנד כן רושמים לעצמם קווים מנחים למסלול מומלץ, המסתמך על הערים והאיים המרכזיים בהם נהוג לבקר במהלך השהות בממלכת סיאם.

רשימה זו כוללת מקומות יפהפיים כמו בנגקוק, קוסמוי, פוקט, קופנגן, קופיפי ועוד – יעדים שבעיני רבים הינם בגדר "חובה" עבור מי שמבקר לראשונה במדינה האקזוטית. אומנם לפחות לפי דעתנו הצנועה, הרשימה הזאת עושה מעט עוול למדינה שיש לה כל כך הרבה להציע גם מבלי להתקבע על המסלול הקבוע העובר בין שווקים ומסיבות.

 

חופשה מכל סוג

יש מדינות מתוירות שהן קטנות יחסית או שהחופשה בהן מתאימה לז'אנר מסוים. למשל חופשה ברומא תתאים לחובבי תרבות והיסטוריה, טיסה לאירלנד מומלצת למי שמחפש להשתכר במשך 7 ימים ברציפות בלי שזה ייראה מוזר, וביקור בעיירה סינטרה שבפורטוגל מתאים למי שרוצה לחזור אחורה בזמן.

בתאילנד, לעומת זאת, יש הכל מהכל ולכן היא מתאימה לכל סוג של חופשה שאתם חולמים עליו וכמעט בכל תקציב. מסיבה זו, מה שמתאים לאחד יהיה פחות רלוונטי לאחר, ומכיוון שיש בה כל כך הרבה לראות, הדבר החכם ביותר לעשות הוא לבנות את מסלול הטיול בדרך שתתאם לרצונות וההעדפות שלכם – מתכון בטוח לחופשה בלתי נשכחת.

בהקשר זה חשוב לציין כי המסלול הרווח פונה יותר לקהל התיירים הצעיר, חובבי מסיבות, ספורט ימי וחוויות רוויות באדרנלין ועשוי להיות פחות רלוונטי למשפחות עם קטנטנים, חובבי טבע ומטיבי לכת, פנסיונרים או מי שמחפש פינה שקטה למצוא בה מרגוע.

 

המקום שאתם ממש רוצים להכיר

אם אתם נמנים בקרב אחת או יותר מהקבוצות האחרונות שציינו, הרשו לנו לספר לכם על קראבי – אחד היעדים הפחות מתויירים (באופן יחסי כמובן), אשר יציע לכם אווירה שונה בתכלית, בו תוכלו להרכיב לעצמכם חופשה מיוחדת במינה בהתאם להעדפותיכם האישיות.

החופשה בקראבי נחשבת לחופשה רגועה ושלווה, החופים פחות עמוסים והשקט מורגש היטב ומשרה על אלו המבקשים אותו אווירה קלילה, חופשית וחסרת דאגות. זהו יעד מושלם לזוגות, יחידים ומשפחות ולמעשה לכל מי שמחפש מקום נינוח למצוא בו מרגוע ומוכן לוותר על סצנת חיי לילה תוססת ומסיבות עד אור הבוקר.

 

לינה ופעילויות

מבחינת לינה, המלונות בקראבי הם מכל סוג וטווח המחירים רחב, אך ככלל אפשר לומר כי מקומות הלינה בקראבי נחשבים למפנקים במיוחד אך יחד עם זאת גם מחירם הממוצע גבוה יותר לעומת הערים והאיים השכנים (ועדיין זולים יחסים בהשוואה למלונות ברחבי העולם).
המקום האהוב ביותר בקרב התיירים הוא חוף "ריילי ביץ'" המפורסם בו נמצאים מקומות לינה מעולים, מסעדות נהדרות ואווירה נפלאה שצובעת כל שקיעה בגוון רומנטי וגורמת גם ליום סגרירי להראות אופטימי ומחויך.

מבחינת פעילות, האטרקציות המומלצות ביותר בקראבי קשורות לספורט ימי, טיפוס צוקים, ביקור באי של ג'יימס בונד וכמה מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות – כל אלו מתאימים לטווח רחב של גילאים וכושר גופני ולכן החופשה באי בהחלט מתאימה למשפחות עם קטנטנים, זוגות, צעירים ומבוגרים.

ההגעה לקראבי, היא על ידי טיסת פנים מבנגקוק, קוסמוי או צ'אנג מאי והעונה המומלצת לביקור הינה החל מחודש נובמבר ועד אפריל, אז הטמפרטורות אינן חמות מדי וגם ימי הגשם מעטים יחסית – תנאים אידיאליים לנופש מושלם ונטול דאגות.

 

רחוב סוער

אולי תאהבו גם את

חבילות שייט
חבילות שייט לצפון אירופה

מתי בפעם האחרונה הרשיתם לעצמכם באמת להתנתק מחיי היום יום שלכם לשבוע-שבועיים שלמים? לעזוב את הטלפון הנייד, להשאיר את הילדים אצל ההורים ולהתרכז בדבר אחד

קראו עוד »