חיפוש

אילו רהיטים חייבים שיהיו בחדר השינה ועל מה אפשר לוותר?

בתוך רהיטי הבסיס שכולנו חייבים לחדר כמו גוף תאורה, מיטה, אחסון ועוד, קיימים עוד פריטים אשר לרוב אנו נזכרים בהם רק כאשר אנו מרגישים בחסרונם. במאמר הבא נפרט על רהיטי חובה ועל מה ניתן לוותר בחדר השינה.

 

רהיטי אחסון

רהיט החובה שאנו צריכים בחדר אך גם יתפוס מקום הוא רהיט האחסון. במידה ונקנה לחדר גם ארון וגם שידת מגירות יבוזבז לנו מקום רב בחדר. מומלץ לקנות ארון גדול עם מקום אחסון של תלייה, מגירות ומדפים וכך נוכל לאחסן את כול הבגדים שלנו ללא צורך במגירות נוספות וללא השארה של בגדים פזורים בחדר מחוסר מקום.

 

שידת איפור

שידת איפור היא פריט שלאחדים היא חובה ואחדים יכולים לוותר עליו. במידה ואינכם גרים לבד שידת האיפור הכרחית בחדר על מנת שלא תתפסו את אזור השירותים והמקלחת לצורך התארגנות וגם כי השידה הקיימת בשירותים תהיה מיועדת למוצרים אחרים כמו מוצרי היגיינה ומוצרי גילוח. שידת איפור בחדר תאפשר נוחות בזמן ההתארגנות והפרדה של המוצרים שלך ממוצרי הגבר. ניתן לקנות את שידת האיפור כחלק מסט חדרי שינה קומפלט של אוליווד למשל.

 

רהיטי נוי

רהיטי נוי הם ללא ספק פריט חובה. אנשים נוטים לוותר עליהם כי הם חסרי חוש עיצוב או לא רואים בהם צורך. רהיטי נוי או לחלופין רהיטי חובה כמו מיטה, ארון ושידות מעוצבים יכולים להוסיף לחדר ולשנות אותו. ישנם רהיטי נוי שמוסיפים לנוחות שלנו כמו שטיח, מראה, מנורה עומדת ועוד וישנם רהיטי נוי שמוסיפים לאווירה הכללית בחדר השינה והופכים אותה לנינוחה ונעימה יותר כמו מקרמה, תמונות, כורסא או עציצים.

 

תאורה

בגופי התאורה קיימים שלושה סוגי גופים- מנורה מרכזית של החדר שעליה ניתן להלביש אהיל או בית מנורה מעוצב אך לא חובה. גוף התאורה השני הוא מנורת לילה שרבים יגדירו כחובה, ומדוע? מנורת לילה תאפשר לנו התארגנות לילית ללא הפרעה לבן זוג, קריאה באור עמום שנוכל לכבות בסיום ללא קימה למתג הראשי והתעוררות בשעה מוקדמת ללא הפרעה. גוף התאורה השלישי הוא מנורה עומדת שתהיה פריט עיצובי יפיפה אך ניתן לוותר עליה.

 

מיטה

בתוך קטגוריית המיטה נכללים שלושה פריטים- מזרון, בסיס מיטה וגב מיטה. בבחירת מזרון רצוי להשקיע מאחר והוא ייקבע את איכות השינה שלנו ונשאר איתנו שנים רבות. בסיס מיטה ניתן לקנות בסיסי, אך זה יעלה גם בעיצוב וגם באיכות כך שמומלץ להשקיע בבסיס מיטה איכותי מעץ שישרת אתכם שנים. גב מיטה הוא עיצובי ולא חובה אך בהחלט יושב במשבצת של פריט נוי.

בעיצוב חדר השינה מומלץ להשקיע מחשבה ולבחור בפריטים איכותיים שיבצעו את ייעודם ויהיו פרקטיים אך גם יוסיפו לנוחות ולהרגשה הטובה בחדר השינה שלנו.

חדרי שינה שלמים

אולי תאהבו גם את