חיפוש

איזה פתרונות יש לכרטיס תדלוק

פתרונות התדלוק החכמים, יחד עם מהפכת הדלקנים שהחלה בשנת 2018, הביאו יחדיו להמצאת פתרון ייחודי לנהגים בעלי דלקן – כרטיס התדלוק, הדומה במראהו לכרטיס אשראי המגנטי המוכר לכולנו ומאפשר תדלוק יעיל, נוח ומהיר במיוחד

 

מהפכת הדלקנים

הכרטיסים המגנטיים השתלטו על הארנק שלנו, כשכמעט בכל ארנק ניתן למצוא מספר כרטיסים מגנטיים שונים, החל מכרטיסי מועדון, הנחות ומבצעים ועד כרטיסי האשראי שחוסכים לנו את הצורך במזומן. בין הכרטיסים המגנטיים הללו ניתן למצוא גם את כרטיס התדלוק הנחשק, המאפשר לנצל את הטבת הדלקן הקיימת לנהגים רבים.

מהפכת הדלקנים והשימוש בכרטיסי תדלוק החלה במהלך שנת 2018, כאשר רפורמת הדלקן ביטלה את הגבלת השימוש בדלקן לתחנות הדלק איתן נקבע הסכם התדלוק ומאפשרת למעשה לכל נהג בעל דלקן לתדלק בכל תחנה קיימת באמצעות כרטיס תדלוק חכם.

 

פתרונות תדלוק מתקדמים

השימוש בכרטיס תדלוק דומה במהותו לשימוש בכרטיס אשראי, כאשר על הנהג להעביר את כרטיס התדלוק באוזר המיועד לכך במשאבת הדלק ופשוט לתדלק כרגיל. כיום, ניתן אף למצוא משאבות מיוחדות המזהות את התקן הדלקן שעל גבי הרכב ומאפשרות תדלוק גם מבלי הצורך להעביר אמצעי תשלום.

פתרונות תדלוק אלו מאפשרים תדלוק נוח, מהיר ויעיל, הן עבור הנהג עצמו והן עבור בעלי החברה, המקבלים בסוף חודש פירוט מקיף ומלא של הוצאות הדלק, לרבות זמני תדלוק, מיקום התחנה ועוד.

 

איזה פתרונות יש לכרטיס תדלוק?

לשימוש בכרטיס תדלוק קיימים מספר יתרונות ברורים, ביניהם השימוש הנוח והיעיל בכרטיס והחיסכון בעלויות הדלק, הנובע מהנחה קבועה או מיוחדת, שניתנה במסגרת הסכם הדלקן. מלבד יתרונות השימוש בכרטיס, קיימים לא מעט מקרים בהם בעלי החברה מעוניינים לנצל את השימוש בכרטיסי התדלוק לטובת אפשרויות נוספות.

כיום, ניתן למצוא כרטיסי תדלוק מתקדמים, המספקים פתרונות מגוונים לבעלי החברה, כמו האפשרות להגביל את כמות צריכת הדלק ו/או את שעות התדלוק. כך, החברה יכולה לאתר מגמות של חריגה מצריכת הדלק ושימוש לא ראוי בכרטיס הדלקן ולהגביל בהתאם את כרטיס התדלוק.

 

דלקן אוניברסלי או כרטיס תדלוק?

כפי שהזכרנו, רפורמת הדלקן האוניברסלי מאפשרת לנהגים בעלי התקני דלקן לתדלק גם מבלי להשתמש בכרטיס תדלוק, באופן הנראה כפתרון נוח יותר, אך למעשה, השימוש בדלקן אוניברסלי לא מתאים לכל חברה.

במקרים בהם בעלי החברה אינם מעוניינים שברכבים שלהם יותקנו התקני דלקן וכן במקרים בהם החברה מחליפה את הרכבים שלה בתדירות תכופה למדי, השימוש בכרטיס תדלוק מתקדם מהווה פתרון יעיל במיוחד לעומת הדלקן האוניברסלי.

 

לסיכום

פתרונות התדלוק החכמים, יחד עם רפורמת הדלקן האוניברסלי, מעניקים לנהגים המשתמשים בדלקן מספר אפשרויות תדלוק מתקדמות, ביניהן השימוש בכרטיס תדלוק, המעניק פתרונות למקרים בהם בעלי החברה מעוניינים להגביל את צריכת הדלק ולמנוע שימוש חריג בכרטיס וכן במקרים בהם בעלי החברה אינם מעוניינים להתקין התקן דלקן.

כרטיס תדלוק

אולי תאהבו גם את