חיפוש

סובל מפגיעות גוף ? כך יש לפעול

אנשים רבים במדינת ישראל נפגעים מדי יום ברחבי הארץ. פגיעות גוף פוגעות משמעותית ביכולתו של אדם לתפקד בחיי היומיום שלו כפי שנהג לעשות ערב הפגיעה, ובמקרים רבים מגיעים לו פיצויים בגין הסבל והכאב שהוא עובר. התרחישים לפגיעת גוף רבים, וכוללים רשלנות רפואית, תאונות עבודה או תאונות דרכים. על מנת להבטיח שישולמו תגמולים לנפגע, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נזיקין. כך תעשו במידה וחוויתם פגיעות גוף.

 

אוזניים ערלות- חדשות ישנות

עם כל הצער, חשוב להבהיר שגם במקרים מובהקים בהם אדם נופל קורבן לפגיעת גוף המזכה אותו בזכאות לפיצויים, הגורמים המעורבים, ובפרט חברות הביטוח הפרטיות, לא ימהרו לספק את התגמולים לכך. חברות הביטוח נוטות לדחות על הסף את בקשות התביעה של רבים בטענות כאלה ואחרות, ומתוך תקווה שההליך המייאש והמתסכל ירתיע את הנפגעים מכניסה לעימות עם גוף עוצמתי כמוהן.

כך נוצר מצב בו מקרים של נזקי גוף, בין אם פגיעות פיזיות מתאונה או התפתחות מחלה שנגרמה על ידי גורם סביבתי, נופלים על אוזניים ערלות, במכוון. לכן, יש להצטייד בשירותיו של עורך דין נזקי גוף מנוסה שבקיא בתחום ויסייע לכם להתמודד עם ההליך הבירוקרטי.

 

תיעוד מלא של המקרה

כל תביעה שקשורה בפגיעת גוף כזו או אחרת, נשענת על הקשר הסיבתי בין המקרה שגרם לפגיעה לגודל הנזק, הכאב והסבל שנגרם לנפגע. תיעוד כל המסמכים הרלוונטיים הוא חלק קריטי ובלתי נפרד מהמתכון להצלחת התביעה ולקבלת הפיצויים. להלן סוגי התיעוד הרלוונטיים לפגיעות גוף כאלה ואחרות:

  • מקרי רשלנות רפואית- חשוב לתעד כל מסמך רפואי שנחתם כחלק מהפרוצדורה שחשודה כלוקה ברשלנות רפואית. אבחונים, חוות דעת, הצהרות בריאות וכן הלאה.
  • מקרי תאונות דרכים- תמונות מזירת התאונה, סרטונים, תיעוד מצלמות אבטחה, עדויות של עדי ראייה, הקלטות של שיחה בין הצד הפוגע לנפגע ועוד.
  • מקרי תאונות עבודה- חוזי עבודה, נהלי בטיחות שלא נאכפו כראוי, דיבוב אנשים רלוונטיים.

 

בירור לעומק של זכויות הביטוח שלכם

כל אדם מחזיק בפוליסת ביטוח שנועדה בדיוק למקרים בהם עלולות להיגרם פגיעות גוף. במידה ואכן נקלעתם למצב של פגיעת גוף, חשוב לבחון את הפוליסות עליהם אתם משלמים פרמיות חודשיות, המזכות אתכם במגוון זכויות שישמשו אתכם בהמשך. אתם קרוב לוודאי זכאים לפיצויים מחברת הביטוח, ולכן יש לסקור את הפוליסות ובמידת הצורך להיעזר בעורך דין נזיקין, שמכיר את החומר על בוריו.

 

שכרו עורך דין נזיקין

בסופו של היום, ההתנהלות מול חברות הביטוח והגורמים המפצים לרבות ביטוח לאומי ואפילו המעסיק במקרה של תאונות עבודה, הייצוג המשפטי ואיסוף חוות דעת רפואיות- כל אלה לא משאירים מקום לספק, לכך שיש צורך בשירותיו של עורך דין נזיקין איכותי ומנוסה, שיידע לתת לכם את הכלים ולנהל את המערכה כתף אל כתף, עד קבלת הפיצויים שמגיעים לכם על פי חוק.

פגיעה גופנית

אולי תאהבו גם את