חיפוש

כמה עולה ניקוי דירה לפני שנכנסים אליה?

מעבר דירה מצריך לא פעם הסתייעות מצד גורמים מקצועיים שונים. מי מכם שעוקבים אחרינו, יודעים שבמדריכים הקודמים שהוצאנו בנושא, עסקנו בהסתייעות של מובילים ומנופאים. הפעם, יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים אודות שירותי ניקיון מקצועיים שיאפשרו לכם לעבור דירה על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא, כולל עלויות.

 

העלות של ניקיון דירה מקצועי לפני מעבר משתנה ממקרה אחד לאחר

בירור מעמיק שערכנו בנושא העלה כי העלות של ניקיון מסוג זה משתנה בכל פעם. נציין בפניכם כי אלו הקריטריונים שצפויים לקבוע בסופו של דבר את המחיר:

  • גודל הדירה
  • רמת הלכלוך
  • הצורך בחומרים או כלים מיוחדים

מי שהסתייעו בעבר בשירותים מקצועיים לניקיון דירות, יודעים שלא פעם יש צורך בביצוע הליכים מיוחדים כמו פוליש לרצפה. מדובר בהליך שכולל שימוש בכלים מיוחדים וחומרים שיאפשרו להבריק את הרצפה. כך שבמצב כזה למשל, חברת הניקיון צפויה לתמחר את הניקיון במחיר גבוה יותר מניקיון "רגיל" (כלומר, כזה שאינו דורש טיפול מעמיק במרצפות).

 

זה המחיר המשוער שאתם צפויים לשלם

לא נשאיר אתכם בלי מידע ונאמר כי המחיר ההתחלתי צפוי להיות 600 ₪ (עבור דירה קטנה שלא מצריכה שימוש בחומרים וכלים ייעודיים). ראוי לציין כי המחיר עשוי לעלות ל – 2,000 ₪ בערך, במידה ומדובר בווילה, פנטהאוז או דירה גדולה במיוחד. ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברה מומלצת ולבקש ממנה הצעת מחיר אודות הדירה שברשותכם. אנחנו פנינו למשל אל חברת מבריק בצ'יק שירותי ניקיון מקצועיים וביקשנו לקבל את טווח המחירים שהוצג בפניכם לעיל.

 

ההמלצה שלנו – תתמקדו באיכות ולא בעלות

חשוב מאוד שתתמקדו יותר באיכות הניקיון ופחות בעלות. שמענו על מי שהתמקדו בעלויות של הליכים שונים וגילו שהאיכות שהתקבלה הייתה ירודה. אנו כאן כדי לומר לכם שאתם לא רוצים לגלות שהוצאתם מעט כסף על הניקיון אך שילמתם ביוקר (בגלל שקיבלתם שירות לא מקצועי בעליל).

 

כך תבחרו בחברה מקצועית ומומלצת

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנחנו רוצים להעניק לכם מידע חיוני שיאפשר לכם לבחור חברה מקצועית ומומלצת בתחום ניקיון דירות. אם אתם רוצים לבחור נכון, עליכם לערוך בירור מעמיק עם חברים, מכרים או קרובי משפחה שהסתייעו לא מזמן בחברה שכזו. כך תוכלו לשמוע את כל הפרטים החשובים כמו התמחור והאיכות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות המשוערות של ניקוי דירה יסודי (לפני מעבר לדירה חדשה). בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנשאר לכם רק לפנות אל חברה מקצועית ומומלצת בתחום שתשלח לכם הצעת מחיר מסודרת בהתאם למצב הדירה הנוכחי. לנו נותר לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתמיד תצאו לקרוא אינפורמציה חיונית כמו זו ברחבי הרשת, רגע לפני שתצרו קשר עם חברות ובעלי מקצוע.

לנקות דירה

אולי תאהבו גם את