חיפוש

הכירו את סידרת Q של גרילי הגז של  weber

גרילי הגז הם המצאה לא פחות מגאונית שהשתלטה על עולם הברביקיו בשנים האחרונות. מה שהיה בעבר חוויה שמצריכה מאיתנו פעולות רבות ומאמץ רב על מנת להשיגה, נחשב היום לבר ביצוע עבור כל מי שאוהב להישאר בבית ועדיין להנות מהביחד ומהאוכל הטעים שארוחת על האש מאפשרת לנו. כדי להכיר לכם את האפשרויות העומדות בפניכם, אספנו את כל המידע שחשוב שיהיה לכם על איך בוחרים את גריל הגז הבא שלכם. אז מוכנים? הכירו את סידרת Q של גרילי הגז של weber!

 

למה דווקא גרילי הגז של weber?

מי מכם שאוהב באמת על האש וחי את עולם הברביקיו, אין סיכוי שלא מכיר את גרילי הגז של weber. מדובר כאן על מותג הברביקיו המוצלח והנחשב ביותר בעולם הברביקיו, והוא המוביל בעולם מבין היצע המוצרים שנמצאים באמתחתו.

גרילי הגז של weber מציעים לכם חווית על האש יוצאת דופן, שבשבילה לא תצטרכו לשבור את הראש על איך לסחוב את המנגל, הפחמים, השולחנות, הכסאות והציוד החד פעמים אל הפארק. כל חווית העל האש מתקיימת, באמצעות גרילי הגז של weber, אצלכם בבית – עם הכיור הנגיש, המזגן, הצל, הצלחות והסכו"ם שנמצאים אצלכם בבית ועם כל האורחים שגם ככה תכננתם להיפגש איתם. תענוג, לא?

 

הכירו את סידרת Q של גרילי הגז של weber

גריל גז וובר מציע ארבע סדרות שונות, ביניהן נמצאת גם סידרת Q. סידרת Q מתאפיינית בגרילי גז קטנים וקומפקטים יחסית, שמאפשרים חווית על האש דומה מאוד לחווית העל האש האמיתית – בשטח. גרילי הגז של סידרת Q יכולים לבוא עם עגלה או ללא עגלה, אך לכולם תכונה אחת משותפת – הם נקיים יותר ונוחים יותר מאי פעם.

גרילי הגז של weber בכלל ושל סידרת Q בפרט מתאפיינים ברשתות צלייה איכותיות במיוחד שמאפשרות שמירה על ניקיון ואיכות הצלייה לאורך שנים. כמובן שכדי להאריך את חיי הגרילים של סידרת Q מומלץ להצטייד גם בערכת ניקיון שתאפשר לכם שמירה מיטבית על גרילי הגז.

 

מה כל כך מיוחד בגרילי הגז של weber?

המותג weber לא סתם הגיע למעמד שבו הוא נמצא היום. מדובר כאן על פיתוח של גרילי הגז האיכותיים ביותר שאפשר לדמיין, הכוללים איזור ניקוז שאליו מצטברים כל הנוזלים שנאספים במהלך הצלייה, רשתות צלייה איכותיות ועוד.

בנוסף, גרילי הגז של weber מאפשרים לכם לשמור על הבשר איכותי ובריא יותר. סידרת Q מציעה כאן למעשה חווית צלייה שלא כוללת את העשן שיוצא מהפחמים בעל האש הקלאסי שאנחנו מכירים, שבדרך כלל אופף את הבשר בחומרים לא טובים שעלולים אפילו להזיק לבריאות. אז אם אתם חובבי על האש אמיתיים, גרילי הגז של weber מסידרת Q יתנו לכם את החוויה הקרובה ביותר למקור. תהנו!

אולי תאהבו גם את

מתחם מעוצב
להנות מהחורף

עונת החורף בעלת הרבה יתרונות, אך גם לא מעט חסרונות, ביניהם האקלים הבעייתי הכולל רוחות וגשמים. לכן, קשה להנות כאשר נמצאים בחוץ, בין אם במרפסת

קראו עוד »