חיפוש

סוגי ארונות שיתאימו לעסק שלכם

אם גם לכם יש עסק משלכם ואתם מחפשים את הדרך הנכונה, הקומפקטית והמאורגנת לעצב אותה בצורה הרבה יותר כדאית, אולי כדי שתשקלו הכנסת ארון מעוצב לעסק שלכם. כבר חשבתם? אתם מתלבטים במה כדאי לבחור מתוך המגוון הבלתי נגמר של ארונות מעוצבים? הנה כמה פרטים על הארונות המעוצבים לעסק הנמכרים ביותר בישראל שיוכלו לעשות לכם קצת סדר בדברים

אין ספק שאנו חיים בתעשיית השפע, תמיד יש הרבה ומהכול והבחירה בין הפריטים השונים נעשית לקשה יותר ויותר עם הזמן. אם גם אתם החלטתם לשדרג את המשרד שלכם בפן העיצובי ומחפשים את הדרך הנכונה, ופתאום נתקלתם באפשרות של ארונות מעוצבים לעסק, אנחנו כאן לעשות לכם קצת סדר בין סוגי הארונות השונים שהופכים כל משרד למעוצב, ארגוני ומסודר.

 

ארונות הזזה

מדובר בסוג הארונות שמזמן נכנסו לבתים של כולנו מעצם היותם קומפקטיים, גדולים ובעיקר – נוחים. מדובר על הקונספט ארון בגדים הזזה – הבגדים שלנו מאוחסנים בצורה נראית יותר לעין וניתנים לשלוף כל אחד ללא בעיה. בל נשכח את העובדה שיש לארונות המעוצבים הללו מקום מיוחד באמצע לתליית שמלות, חליפות, ג'קטים או כל פריט שאתם רוצים שלא יתקמט.

 

מה הקשר בין ארונות הזזה של בגדים למשרד?

אם כך, לא מדובר רק בארונות בגדים. אתם יכולים להפוך את ארון ההזזה הזה לכזה שיפעל בצורת שימוש כללי במשרד: לאחסון ניירת, ארגזים, בגדים לריצה אחרי העבודה, חליפות לקראת פגישות, לאחסון כספות או כל דבר אחד שעולה על ראשכם. מדובר על ארונות בגדלים שונים, כך שהם יכולים להתאים לכל עסק, תוכלו למצוא אותם בעיצובים שונים; מזכוכית, עם מראה או משולבי עץ, ובכך לפתור את בעיית הארגון והאחסון אצלכם במשרד בצורה האופטימלית ביותר.

חדר

 

 

מה עם ארונות רגילים שכולנו מכירים?

כמובן שהארונות הרגילים גם כן מעולים, אך אנו מדברים על גאדג'ט קריטי שחוסך המון מקום בכל חדר; במקום שדלת הארון תיפתח כלפי חוץ, היא זזה הצידה, ובכך אתם יכולים למקום לפני הארון כל דבר שתרצו; בין אם אתם רוצים שהארון יהיה מאחורי השולחן האישי שלכם או להקציב לו מקום קטן יותר במשרד.

 

ומה עם שדרוגים נוספים למשרד?

שאלה מעולה! אם כבר אתם בעניין של עיצוב מחדש והפיכת המשרד שלכם לסביבה הרבה יותר מאורגנת, מה דעתכם על אינטרקום לעסק; אותו אחד שיעזור לכם לזיהוי האנשים שנכנסים אליכם למשרד, בעל הרמקול והמצלמה, זה שיכול למנוע מכם לקום כל רגע לפתח הדלת בכך שתמקמו אותו במקומות אסטרטגיים שונים בבית העסק שלכם וכמובן, החשוב מכל – אותו גאדג'ט שיביא עימו המון ביטחון ושקט למשרד שלכם. אם עד עכשיו דיברנו על הסדר הארגוני במשרד, עכשיו אנו מדברים על הסדר שמתקשר לביטחון האישי של כולכם.

אולי תאהבו גם את