חיפוש

נזקי גוף לאחר ניתוח – יש מה לעשות!

כניסה לניתוח כירורגי מלווה בדרך כלל בחששות רבים, פחד מאי הוודאות ועבור רבים גם חרדה גדולה. לעיתים, בלית ברירה, אנשים רבים נאלצים לשים את מבטחם בצוות הרפואי, במקרים כאשר אין מנוס מניתוח כירורגי. אך העלייה לשולחן הניתוחים עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים. זה לא אומר שאין מה לעשות בנידון. להיפך, אם קיים חשד לרשלנות רפואית לאחר ניתוח, אל תהססו לתבוע את המגיע לכם כחוק. 

 

השבתה מוחלטת

תביעות בגין נזקי גוף כוללות תרחישים רבים מאוד, שכן נזקי גוף עלולים להתרחש בכל מקום. אם תאונה כזו אינה מספיקה, ההליך הכירורגי שמבקש לסייע למטופל עלול רק להרע לו וליצור נזק גדול יותר מכפי שהיה כשנכנס אל חדר הניתוח. במקרה כזה, המטופל עלול להיות מושבת לחלוטין, להיפגע משמעותית ביכולת ההשתכרות שלו- והוא יהיה זכאי לתבוע בגין רשלנות רפואית. תוכלו לקרוא עוד כאן על תביעות נזקי גוף בעקבות רשלנות רפואית.

 

מה צריך להוכיח?

כאשר אנו מדברים על תביעת נזקי גוף בעקבות רשלנות רפואית לאחר ניתוח, יש מספר תנאים שיש להוכיח שאכן התקיימו על מנת לתבוע פיצויים. ראשית, יש להוכיח שנגרם נזרק שאינו שייך למקור התאונה ושהוא אכן נגרם כתוצאה מההליך הכירורגי. שנית, צריך להצביע בבירור על כשל שנגרם במהלך הניתוח שהביא לפגיעה שיכלה להימנע, ולבסוף- להוכיח את הקשר הסיבתי ביניהם, ואת העובדה שהנזק שנגרם לא היה צריך להיגרם מלכתחילה על ידי הצוות הרפואי.

 

את מי ניתן לתבוע?

במסגרת תביעה של נזקי גוף, ניתן לתבוע גורמים מעורבים שונים שרלוונטיים לתאונה בה נגרמו נזקי גוף, כמו מוסדות ציבוריים, עיריות ורשויות האחראיות על תפעול מתקנים שונים, אך אם בנזקי גוף לאחר ניתוח עסקינן, נכון יהיה לתבוע את המרכז הרפואי במסגרתו בוצע הניתוח, בין אם מדובר בבית חולים ציבורי או מוסד פרטי, ובמקרים מסוימים אף את הצוות הרפואי עצמו או חלק ממנו.

חשוב למקד את כתובת התביעה עבור אלה האחראים על המחדלים שהביאו לרשלנות, האחראים לפצות אתכם ככל הניתן על עוגמת הנפש והנזק שנגרם.

 

קביעת גודל הפיצוי

גודל הפיצוי נובע מתנאי הפגיעה והיקפה, לצד השתלשלות האירועים לה היא בעצם גרמה. אם מדובר בתביעת נזקי גוף לאחר ניתוח, זמן ההתאוששות מהניתוח עשוי להיות מחושב בדרך של פספוס ימי עבודה ובמקרים מסוימים אף אובדן כושר עבודה בצורה בלתי הפיכה, הפוגעת משמעותית ביכולת ההשתכרות של המטופל. הוצאות נוספות שיש לקחת בחשבון הן תרופות ומשככי כאבים, מימון טיפולים רפואיים נוספים, וגם התחשבות ברמת הסבל של המטופל הנפגע- מה שיכול להאמיר את סכום התביעה בין עשרות למאות אלפי שקלים.

 

אל תוותרו על מה שמגיע

חשוב להבין, איש לא יוכל לתבוע על רשלנות רפואית במקומכם. מגיע לכם פיצוי על הנזק שנגרם לכם על שולחן הניתוחים, לכן בשום פנים ואופן אל תוותרו על זכותכם לפיצויים בגין ההוצאות העצומות והסבל שנגרם לכם. עורך דין לתאונות אישיות ותביעות נזיקין הוא הכתובת עבורכם.

נזקי גוף לאחר ניתוח

אולי תאהבו גם את