חיפוש

5 דברים שכדאי לעשות לפני שמתכננים את הטיול

יש! סוף סוף יש לכם את הזמן לצאת לחופש מפנק, לטייל ולראות נופים ומקומות חדשים. אבל לא תמיד יש זמן לחקור אחרי המקומות אליהם תגיעו, כדי למצוא את האטרקציות שאתם הכי נהנים מהן, ותצטרכו פתאום להתפשר על מה שאתם מספיקים. הנה 5 פעולות וטיפים שישדרגו לכם את הטיול

 

עצמאית או חברה?

תכנון הטיול יכול להוות מטלה די מפרכת, מדובר בסגירת טיסות, מלונות, נסיעות, חקר אחר מסלולים באזור, מקומות לאכול בהם ועוד. לכן, ההחלטה הראשונה שעליכם לקבל היא האם תרצו לתכנן את הטיול לבד או להיעזר בסוכן או חברה שמתכננים את הטיול בעבורכם, כולו או חלקו, בהתאם לבקשותיכם. זכרו שבעולם הפוסט-קורונה שבו אנחנו חיים ישנן הגבלות נוספות כמו כניסה למדינות מסויימות, בדיקות נדרשות וכו', אז שימו לב במי אתם שמים את מבטחיכם ובחרו בחברה מנוסה כמו למשל מסלולים טורס.

 

מזג האוויר האולטימטיבי לכולם

לא כיף להגיע לטיול ולגלות שחם בצורה לא הגיונית, או שכל כך קר עד שלא כיף לכם להסתובב בחוץ. יתרה מזאת אנשים שונים אוהבים טמפרטורות שונות, אני למשל, מאוד אוהבת שלג ואת הקור אבל אם אקח את בן הזוג שלי לראות את אורות הצפון באלסקה, הוא כנראה יתבע אותי על הפלה במלכודת.

בדקו מהו מזג האוויר האולטימטיבי עבור המטיילים שאיתכם ומהו מזג האוויר ביעד שלכם וודאו שהוא מתאים לכל המשתתפים בטיול. כמובן שתרצו לארוז גם מלתחה מתאימה ולדאוג שהבגדים שלכם ישרתו אתכם בתנאי מזג האוויר.

 

מתי לנחות ואיך

אם מדובר בחופשה קצרה, של שבוע או פחות, חפשו טיסות שנוחתות ביעד בשעות הבוקר המוקדמות כיוון שהן יאפשרו לכם להרוויח יום נוסף לטיול. לחלופין, אפשר לשקול יציאה בשעות הערב, מה שיאפשר לכם להימנע מלקחת יום חופש נוסף ולהגיע בערב המאוחר או הלילה וכך, לזכות לשינה טובה לפני תחילת הטיול.

שימו לב שברוב המקומות צ'ק אין נעשה החל מהשעה 13:00 לערך, אבל ניתן שירות של שמירת מזוודות. אם מדובר בשהות עם בריכה, שיקלו להשקיע את היום הראשון על שפת המים וכך, תמשיכו את הטיול בנחת.

 

הרשימות החשובות באמת

תכינו לכם 3 רשימות 'על כל מקרה'. במקרה וגיליתם שיש לכם זמן פנוי בחופשה שבא לכם לנצל ולעשות בו משהו, תפנו לרשימה וכך לא תצטרכו להתחיל לחפש מידע במהלך החופשה. הרשימה הראשונה מציגה את המסעדות שבהן תרצו לאכול במידה ויהיה לכם זמן, השנייה תציג את האטרקציות שהייתם רוצים להספיק והשלישית את האתרים שמעניינים אתכם. אבל כמובן שניתן לכתוב אותן סביב כל נושא שמעניין אתכם.

 

ביטחון לפני הכל

תהיו בטוחים שיש לכם ביטוח. בעיקר כשמדובר במדינות היקרות כמו מדינות אירופה או ארצות הברית, שכל צרה שתגיע לכיוונם יכולה לעלות סכומים של מאות אלפי שקלים. שוק הביטוחים הוא גדול מאוד ואם לא קיבלתם הצעה מספקת מהחברות בארץ, אפשר לבדוק האם קיים ביטוח עבור תיירים במדינה אליה אתם טסים, רבים לא יודעים זאת אך מדובר בפתרון פשוט וזול.

מסלולים טורס

אולי תאהבו גם את

נהר
תאילנד שאתם לא מכירים

תאילנד היא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם כולו וככזו היא מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על ידי צעירים, פנסיונרים, זוגות בירח דבש

קראו עוד »
חבילות שייט
חבילות שייט לצפון אירופה

מתי בפעם האחרונה הרשיתם לעצמכם באמת להתנתק מחיי היום יום שלכם לשבוע-שבועיים שלמים? לעזוב את הטלפון הנייד, להשאיר את הילדים אצל ההורים ולהתרכז בדבר אחד

קראו עוד »