חיפוש

האם יש מקרים בהם לא צריך עו"ד בעת גירושין

בעקבות מספר מדריכים שכתבנו בנוגע לעורכי דין, קיבלנו לא מעט פניות לאחרונה מכמה גולשים שציינו בפנינו כי הם צפויים לעבור הליך גירושין בקרוב. המשותף לכל הגולשים האלו זו העובדה כי הם רצו לבדוק אם עליהם להסתייע בעורך דין או שהם יכולים לבצע את ההליך באופן עצמאי. כדי לחסוך לעצמנו מענה חוזר לכל אחד מהם, החלטנו להקדיש לעניין את המדריך הנוכחי שיסביר האם יש מקרים שבהם לא צריך עו"ד.

 

הסבר אודות איסוף המידע בנושא

רגע לפני שנענה על השאלה שלשמה התכנסנו כאן היום, חשוב לנו לציין בפניכם איך ענינו על השאלה הזו. אנחנו אמנם מכירים את התחום באופן מעמיק, אך הפעם הרגשנו שיש צורך להסתייע בעורכת דין מקצועית שתסייע לנו בכתיבת המדריך.

אתם תוהים מדוע? מכיוון שלא ידועים לנו מקרים שבהם לא צריך להסתייע בעורך דין בעת גירושין. לכן, כדי להיות בטוחים שאנחנו מציגים בפניכם את המידע המדויק ביותר, נפגשנו עם עורכת דין מוכרת בתחום וביקשנו ממנה לסייע לנו בכתיבת המדריך.

 

האם יש מקרים שבהם לא צריך עו"ד בעת גירושין?

כפי שידוע לכם, כדי להציג בפניכם את התשובה לשאלה זו, נפגשנו עורכת דין הלנה שמחי שמוכרת עבור רבים המכירים את התחום לעומק. מבירור שערכנו מולה, התברר לנו שברוב המקרים חשוב מאוד להסתייע בשירותים של עורך דין מנוסה בתחום מכמה סיבות:

 

כדי לקבל הכנה מראש

מרבית האנשים שנמצאים בהליך גירושין אינם יודעים מה מצפה להם בהליך עצמו. פנייה אל עורך דין משפחה תאפשר לכל אחד ואחת לדעת מה צפוי להם בהמשך ההליך

 

כדי לקבל ייעוץ מקצועי

בהמשך לנכתב בסעיף הקודם, כל איש ואישה שנמצאים בהליך גירושין, צריכים לקבל ייעוץ מקצועי שיאפשר להם לקבל את ההכוונה הראויה בכל רגע נתון

 

מהם המקרים שבהם מומלץ להסתייע בעורך דין במקרה של גירושין?

מומלץ למשל להסתייע בעורך דין כדי לקבל הכוונה במצבים הבאים:

  • תביעה למזונות
  • לפני החלטה על משמורת והסדרי הראייה
  • לפני החלטה בנוגע לחלוקת הרכוש המשותף ועוד

המצבים הללו דורשים ליווי של עורך דין משפחה כדי שכל צד יוכל לקבל את הדברים שהוא רוצה לצאת איתם מההליך. כלומר, המשמורת המתאימה, המזונות בגובה המתאים לכל צד והרכוש הנבחר.

 

מה המסקנה ממדריך זה?

כעת, ניתן להסיק ממדריך זה שבמרבית המקרים חשוב להסתייע בעורך דין גירושין, כדי לדעת פרטים אודות ההליך ולקבל ליווי משפטי הולם. כך שאם חשבתם להתחיל בהליך גירושין מבלי להסתייע בעורך דין או שאתם מכירים חברים או קרובי משפחה שחשבו לפעול כך, כדאי שתחשבו שוב ותשלחו להם את המדריך הנוכחי כדי שיידעו על חשיבות הסיוע מטעם עורך דין. עד כאן המדריך שלנו, אנחנו גאים להיות הצינור שמעביר את המידע החשוב הזה.

תיק גירושין

 

 

אולי תאהבו גם את