חיפוש

מלון חדש ומומלץ בלב העיר

רום מייט אייטאנה הוא מלון 4 כוכבים מלא סטייל שממוקם במרכז העיר אמסטרדם, מאחורי התחנה המרכזית, ממש על המים. למעשה, המלון הזה, שמציע גם נופים מעולים, נמצא על אי בנהר IJ. בשל מיקומו, למלון יש מזח פרטי, עליו יכולים האורחים לטייל בחופשיות ולהשקיף על העיר.

מדובר במלון חדש שנפתח בשנת 2013 ו-284 החדרים ברומייט איטנה זכו לעיצוב מודרני, חדשני ומעניין. הרהיטים נבחרו בקפידה, הצבעים מדויקים והכל משתלב לכדי חוויה עיצובית מיוחדת.

 

מה במלון?

בכל חדר תמצאו מיזוג אוויר, טלוויזיה, כורסה ומקלחת מודרנית עם אמבט שמצויד בשלל פינוקים ואביזרי רחצה. הנוף שנשקף מהחלונות הגדולים בחדרים מרשים ומהווה תזכורת ליופיה של אמסטרדם גם כשמתעוררים בבוקר או נחים בסוף היום.

רומייט איטנה מציע לאורחים ארוחת בוקר מפנקת המוגשת בבופה שתטעין אתכם באנרגיה לפני יום של טיול או עבודה בעיר. כמובן שבמלון מבינים שלאמסטרדם יש קצב אחר ולכן ארוחת הבוקר מוגשת עד 12 בצהריים. אם עדיין לא תרצו לצאת כל כך מוקדם – תוכלו להזמין את ארוחת הבוקר ישירות לחדר. בערבים אפשר להתפנק עם בירה בלאונג' המעוצב של המלון.

 

אטרקציות ופסיליטיז

המלון מצויד גם בחדר כושר מאובזר וחדיש, עבור מי שלא רוצים לשבור את שגרת האימונים בגלל שהם יצאו לחופשה. מי שהגיעו לעיר כדי לעבוד יוכלו להיעזר בחדרי הפגישות והישיבות של רומייט איטנה. במלון מאפשרים גם חיבור חינמי, מהיר ומאובטח לרשת ה-WIFI.

ברומייט איטנה מקפידים על שירות ברמה הגבוהה ביותר ובקבלה של המלון ישמחו לסייע לכם למצוא את האטרקציות והבילויים שמתאימים לכם. אם רק תרצו, יארגנו לכם אופניים להשכרה – כדי שתוכלו להתנייד בעיר כמו המקומיים.

אגב התניידות, התחנה המרכזית של אמסטרדם נמצאת 800 מטרים בלבד מהמלון, שהם כעשר דקות הליכה ואילו כיכר דאם המפורסמת נמצאת קצת יותר מקילומטר וחצי. רוב האטרקציות התיירותיות, כמו גם המרכז ההיסטורי של אמסטרדם, נמצאים בסמיכות וקל להגיע אליהן.

אם אתם מגיעים לאמסטרדם ברכב וזקוקים למקום חניה, תוכלו להשתמש בזאת שמציע המלון. המחיר הוא 30 אירו ליום. אם יש ברשותכם סירה, היא תוכל לעגון באחת משישים עמדות העגינה במזח הפרטי של המלון.

מיטה זוגית

 

אולי תאהבו גם את

נהר
תאילנד שאתם לא מכירים

תאילנד היא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם כולו וככזו היא מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על ידי צעירים, פנסיונרים, זוגות בירח דבש

קראו עוד »
חבילות שייט
חבילות שייט לצפון אירופה

מתי בפעם האחרונה הרשיתם לעצמכם באמת להתנתק מחיי היום יום שלכם לשבוע-שבועיים שלמים? לעזוב את הטלפון הנייד, להשאיר את הילדים אצל ההורים ולהתרכז בדבר אחד

קראו עוד »