חיפוש

באיזה עונה מומלץ לבצע מופע קוסמות בחצר

הרבה פעמים אנו בוחרים לארח בפינת הישיבה בחצר, ואם בחרנו גם הפעם לחגוג את יום ההולדת המתקרב בחצר ביתנו – אנו צריכים לשים לב למספר פרטים שאולי ישפיעו על ההחלטה שלנו.

 

החופש הגדול

רובנו יחשבו שחודשי הקיץ הם האידיאלים ביותר להופעה בחצר- האוויר הפתוח, הבלגן של חגיגת יום ההולדת, קיום ההופעה על הדשא, ובסיומה אכילת אבטיח או השתכשכות בבריכה. עם זאת צריך להתחשב ברמת הריכוז והקשב של הילדים במזג האוויר של הקיץ הישראלי. בחגיגה קיצית ישנם הרבה גירויים, הילדים רטובים, הם לא מרוכזים בשל מזג האוויר החם שמציק להם. אם בחרנו להעביר הופעה בחודשי הקיץ מומלץ להוציא אמצעי קירור כגון מזגן נייד ומאוורר על מנת להקל על החום, לצנן את הילדים ולגרום לאווירה יותר נינוחה וקרירה ביום ההולדת של ילדינו.

 

חודשי החורף

אם יצא והאירוע שאתם חוגגים נפל על חודשי החורף, עדיף לא לבצע את מופע הקוסמות בחצר שאינה מקורה מכמה סיבות שדי מובנות. תפאורת המופע והאירוע כולו עלולים להינזק מהרוחות או מהגשם, ההופעה עלולה להיקטע מאותן סיבות בדיוק, ובמידה וקר – הילדים פשוט יצטרכו לשבת מסורבלים עם מעילים ולצפות בהופעה בתנאים לא נעימים כל כך. לילדי חודשי החורף היינו ממליצים לחגוג בסלון ואפילו לרווח אותו בהזזת הרהיטים, או להקצות חדר בבית שמעט יותר גדול מהאחרים וכך ליהנות מההופעה באווירה החמימה של הבית. אם אין לכם מקום בבית ,תמיד אפשר להתארח אצל אחד מקרובי המשפחה או להזמין כמות קטנה יותר של ילדים וכך לא לוותר על ההופעה והחגיגה.

 

חודשי האביב והסתיו

מאחר ואלו עונות שיותר מאוזנות מבחינת מזג האוויר, הן גם יותר נוחות ונעימות לחגיגות ולהזמנת קוסם לאירועים אל החצר. הילדים לא יצטרכו להיות מסורבלים בפרטי הלבוש, ויוכלו לשבת בנינוחות בהופעה וליהנות ממנה הרבה יותר. בעונות אלו ישנו פחות חשש ממזג אוויר קיצוני לכאן או לכאן. ניתן להשקיע בתפאורה מיוחדת בחצר, לתלות אביזרים ולקשט וישנה פחות דאגה שהציוד שלנו או של הקוסם יינזק או שהמופע ייקטע.

 

ימי הולדת כל השנה

בסופו של דבר חגיגת יום ההולדת בחצר אמנם אופטימלית בחודשים מסוימים, אך גם אם לא ניתן לקיים את החגיגה בחצר זה לא צריך לפגוע בהפעלה וביום ההולדת ואין צורך להתבאס או לבטל. התנאי הקריטי ביותר והמובן מאליו להופעה הוא מרווח ישיבה נוח וקורת גג. את כל השאר אפשר לסדר ולהתאים בתנאים שלנו. חשוב לדאוג למוזיקה מגניבה שהילדים אוהבים, תפאורה שווה בסגנון האהוב על הילד, ממתקים, עוגה ענקית ומופע קוסמות מסקרן ומותח.

לא משנה באיזו עונה ילדנו חוגג יום הולדת, הוא מחכה ליום הזה כל השנה, ומזג האוויר אינו צריך להכריע את קיום האירוע שייחגג לילדנו בכל מחיר.

מופע קסמים בחצר

אולי תאהבו גם את

קוסם ליום הולדת
קוסם ליום הולדת במרכז

מופעי קוסמות הפכו להיות טרנד חם ואטרקציה מבוקשת בשנים האחרונות – בעיקר באזור המרכז. אנשים ברחבי המדינה מחפשים אחר קוסמים למופעי ילדים, קוסמים לערבי גיבוש

קראו עוד »
קוֹסֵם
3 רעיונות לאירוע חברה

אירוע חברה הוא פרויקט מאתגר מכיוון שלמקום אחד מביאים בדרך כלל כמה מאות אנשים שברובם אינם מכירים זה את זה, המטרה היא לנסות לחבר ולהנעים

קראו עוד »