חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני פנייה לעורך דין גירושין?

מקרה שאירע לפני כמה שבועות בין בני זוג שעברו הליך גירושין מורכב, גרם לאנשים רבים לתהות מהם הפרטים שחשוב לבדוק רגע לפני שהם פונים אל עורך דין לגירושין. השאלות בנושא הגיעו אלינו מכל כיוון והבנו שאנו צריכים לעצור את כתיבת המדריכים שלנו בנושאים אחרים כדי לתת תשובה בנושא. הישארו אתנו ונגלה יחד מהם הדברים שחשוב לבדוק רגע לפני שתפנו אל עורך דין שכזה.

 

תכירו קודם את האנשים שעזרו לנו להבין מה חשוב לבדוק

המקרה המדובר ששמענו עליו בחדשות וברחבי המדיה, גרם לנו להבין כי עלינו לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בבני זוג שהתגרשו בשנים האחרונות ויש להם את הניסיון הדרוש. כך שהם יכולים לומר לנו גם מתוך שינה מה חשוב לבדוק רגע לפני שפונים אל עורך דין.

זו ההזדמנות שלנו לעצור לרגע את שטף הכתיבה ולהודות לכל אחד ואחת מהם. שכן, המידע שהם מסרו לנו אפשר בסופו של דבר לכתוב את המדריך החיוני הזה. כך שרבים יוכלו להבין שעדיף להימנע מפנייה אקראית אל עורך דין גירושין. שכן, עליהם לבדוק את הדברים שיוצגו בשורות הבאות.

עורך דין גירושין

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לבדוק לפני שתפנו אל עורך דין גירושין

הדבר ה – 1 שחשוב לבדוק לפני שתפנו אל עורך דין גירושין זו ההסמכה שלו. רבים מאתנו פונים אל עורכי דין בעיניים עצומות, מתוך מחשבה שמדובר בבעל מקצוע אמין שיש לו ניסיון בתחום. אבל אין לדעת מי הוא האדם שעומד מולכם. חשוב תמיד לסמוך אך ורק על עצמכם. לכן, אתם צריכים לבדוק שמדובר בעורך דין שיש לו הסמכה בענייני משפחה.

 

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לבדוק לפני שתפנו אל עורך דין גירושין

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לבדוק זה שלעורך הדין יש משרד עורכי דין בעל ניסיון רב בתחום הגירושין. שכן, עליכם להיות בטוחים כי עורך הדין שילווה אתכם בהליך יהיה מי שכבר חווה את ההליך המדובר והוא יודע בדיוק מה צריך לעשות שלב אחר שלב. הימנעו מהגעה אל עורך דין שאין לו ניסיון במיוחד במקרה של גירושין.

עורך דין גירושין

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לבדוק לפני שתפנו אל עורך דין גירושין

חשוב מאוד שתבדקו שמדובר בעורך דין שיש לו המלצות רבות מצד אנשים אחרים שהסתייעו בו. אנו סבורים שזו הייתה הטעות המרה של הזוג שהמקרה שלהם מדובר רבות בימים האחרונים. אתם יכולים לפנות אל אחד או יותר מהגורמים הבאים ולדלות מידע בנודע לעורך דין גירושין מומלץ:

  • חברים שעברו הליך גירושין לאחרונה
  • מכרים מהצבא, מהתיכון או מהסביבה שבה אתם מתגוררים כעת
  • קרובי משפחה

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הדברים שחשוב שתבדקו לפני שתפנו אל עורך דין לגירושין. נאחל לכם שתבדקו אותם לעומק ושיהיה בהצלחה.

עורך דין גירושין

אולי תאהבו גם את