חיפוש

מהי תביעה לפינוי מושכר ולמה תזדקקו לעורך דין מקצועי בנושא זה?

כאשר שוכרים מפרים את חוזה השכירות, בעלי הדירה מעוניינים לפנות אותם במהירות ולמצוא אנשים אחרים שישכירו את הדירה. במקרים כאלו, בעלי הדירה יגישו לבית המשפט תביעה לפינוי מושכר, בה יפרטו את כל הפרטים הרלוונטיים וידרשו לפנות את השוכר הבעייתי.

במאמר זה נעניק לכם מידע על תביעה לפינוי מושכר ונסביר לכם מדוע חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי בנושא זה. כמו כן, נעניק לכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור עורך דין שיסייע לכם בהליך זה.

 

מהי תביעה לפינוי מושכר?

תביעה לפינוי מושכר היא תביעה שמשכירי דירה מגישים לבית המשפט כאשר השוכר אינו עומד בהסכם השכירות. בדרך כלל, מגישים את התביעה הזו כאשר מתרחש אחד מהמקרים הבאים: השוכר לא מפנה את הדירה בסיום חוזה השכירות, השוכר הפסיק לשלם את דמי השכירות, השוכר מזניח או פוגע במתקנים ובמערכות של הדירה וכדומה. 

כאשר אתם כותבים את כתב התביעה חשוב להתייחס לכל הפרטים החשובים לרבות: תצהירי עדות של העדים וחוות דעת מטעם מומחים. כמו כן, חשוב לבדוק שאין טעויות בכתב התביעה וכך למנוע עיכוב בהליך ובקבלת פסק הדין.

לפי החוק, ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר באמצעות דרכים שונות:

  • הליך מזורז לפינוי מושכר
  • תביעה בסדר דין מקוצר
  • תביעה בהליך רגיל 

בהליך זה, ניתן לקבל פסק דין שמאפשר את פינוי השוכר במהירות יחסית בשונה מהליכים אחרים בבית משפט השלום. 

 

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי בנושא זה?

כאשר אנו מגישים תביעה לפינוי מושכר, אנו מעוניינים לגמור את ההליך במהירות ולדאוג לסילוק הדייר ללא עיכובים מיותרים. לכן, חשוב מאוד לפנות טרם הגשת התביעה לעורך דין מקצועי המתמחה בדיני חוזים ומקרקעין ומטפל בתביעות מסוג זה.

בעלי דירה רבים, לא פונים לעורך דין כאשר הם מגלים את ההפרה של השוכר ומעדיפים לפעול באופן עצמאי ולנקוט בפעולות חד צדדיות כגון: זריקת הציוד של הדייר, פינוי הדייר בכוח, החלפת מנעול לדירה ועוד.

פעולות אלו מסוכנות מאוד והן עלולות לגרום לבעל הדירה לעמוד מול תביעות שיגיש נגדו השוכר. לכן, חשוב מאוד לפנות קודם לעורך דין מקצועי ולהימנע מפעולות בסגנון זה.

 

כיצד בוחרים עורך דין עבור תביעה לפינוי מושכר?

ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה ונבונה של עורך דין שיסייע לכם בהגשת תביעה לפינוי מושכר. כאשר אתם בוחרים עורך דין לצורך זה, עליכם לוודא שהוא בקיא ומנוסה בתחום ושהוא טיפל או מטפל בתביעות דומות לתביעה שלכם. 

מעוניינים לקבל מידע נוסף על תחום זה? זקוקים לעורך דין מקצועי שיסייע לכם להגיש תביעה לפינוי מושכר? היכנסו ל- https://yonilevy.co.il/עורך-דין-נדלן/תביעה-לפינוי-מושכר/ וצרו קשר עם משרד עורכי דין יוני לוי, משרד מנוסה ומקצועי שידע כיצד לסייע לכם.

מהי תביעה לפינוי מושכר

אולי תאהבו גם את