חיפוש

רעיונות ליום הולדת בכיתה א'

כיתה א' היא תקופה מיוחדת בחייו של ילד.  הם נכנסים לשלב חדש בהתפתחות שלהם, והם מתחילים ללמוד איך לנהל את הזמן שלהם ביעילות.  הם גם מתחילים להרגיש יותר עצמאיים ועצמאיים.  מסיבת יום הולדת לכיתה א' היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחגוג את המאורע החשוב הזה.  הנה כמה רעיונות להפיכת מסיבת כיתה א' לבלתי נשכחת ומהנה:

 

 ערבו את הילדים כבר מההתחלה

כשאתם מתכננים מסיבה לילד בכיתה א', אתם לא רק רוצים להזמין את החברים שלהם להצטרף אליכם.  אתה גם רוצה לערב אותם בשלבי התכנון.  זה אולי נראה כמו דבר לא מובן מאליו, אבל הורים רבים מפספסים את השלב הזה.  הם לא רוצים שהילדים שלהם יהיו מעורבים מדי, אבל הם גם לא רוצים שהם לא יהיו מעורבים.

בכך שילדים עוזרים בחלק מההכנות, הם לא רק לומדים הרבה על אוכל ותכנון אירועים, אלא הם גם מסתבכים במשהו שהם אוהבים.  זה הופך את החוויה בכיתה א' למיוחדת ובלתי נשכחת יותר.

 

 תעשו משהו לא צפוי

קל לתכנן מסיבה ליום ההולדת הראשון של ילד שהיא בדיוק כמו של ההורים שלו, אבל מה אם תרצו להעניק לילדכם חוויה קצת שונה?  אתה יכול לערוך מסיבה מבוססת נושא , אבל מה אם אתה רוצה לתת לילד שלך להוביל את הקישוטים או לחפש הפעלה ליום הולדת 6?  אתה יכול לערוך מסיבת ילדים אבל מה אם אתה רוצה לשרת את כל המשפחה?  אולי אתה רוצה להעניק לילדך חוויה שלעולם לא ישכח.

כולנו יודעים איזו מסיבת הפתעה הכי טובה, והיא ללכת עם חוויה שילדכם לא יכול לשכוח.  הפתיעו אותם בחוויה שהם לעולם לא ישכחו.  אתה יכול לעשות ספארי במשאית U-Haul לחוויית תחבורה או לקחת אותם לראש מגדל אייפל לנקודת מבט אחרת על פריז.

 

 תן להם לעזור לתכנן את המסיבה שלהם

ילדים הם סקרנים באופן טבעי ואוהבים לתכנן מסיבות.  תן להם כמה מרכיבים להתחיל מהם, והם ירצו להמשיך ולהוסיף למסיבה.  כאן אתה נכנס לתמונה. תן לילד שלך כמה רעיונות, אבל דחף אותם לנסות דברים חדשים.  תן להם לעזור בתכנון הפעילויות, המשחקים ותפריט הקינוחים.  זה לא רק יעודד יצירתיות, אלא גם ייתן לילדכם הזדמנות לשחק עם מישהו שמתכנן מסיבה משלו.

 

 להוציא כסף על דברים קטנים שמשפיעים

ילדים הם יצירתיים, והם אוהבים ליצור דברים.  זו הסיבה שאתה רוצה לעודד אותם לשחק עם הקישוטים והאוכל.  תנו להם להרכיב קישוטים ותחפושות, ותנו להם לעזור בעיצוב ובהגשה.  זה יראה להם שיש ערך בעמל שלהם וזה יראה להם שאכפת לך.  דאג לדברים קטנים שעושים את ההבדל, והם ידאגו לך בתמורה.

 

 סיכום

ילדכם בכיתה א' יכנס לתקופה מיוחדת בחייו.  כיום הם נחשבים למבוגרים צעירים, והם מתחילים להתפתח לאנשים עצמאיים ואחראים.  יום ההולדת של כיתה א' זה זמן אידיאלי לחגוג את ציון הדרך הגיל הקרוב הזה.  התכוננו לכמה רעיונות נהדרים ליום הולדת לכיתה א'.  אתה תשמח שעשית זאת.

יום הולדת לכיתה א'

אולי תאהבו גם את

קוסם ליום הולדת
קוסם ליום הולדת במרכז

מופעי קוסמות הפכו להיות טרנד חם ואטרקציה מבוקשת בשנים האחרונות – בעיקר באזור המרכז. אנשים ברחבי המדינה מחפשים אחר קוסמים למופעי ילדים, קוסמים לערבי גיבוש

קראו עוד »
קוֹסֵם
3 רעיונות לאירוע חברה

אירוע חברה הוא פרויקט מאתגר מכיוון שלמקום אחד מביאים בדרך כלל כמה מאות אנשים שברובם אינם מכירים זה את זה, המטרה היא לנסות לחבר ולהנעים

קראו עוד »