חיפוש

השיער שלך פגום? קבלי ארבעה טיפים שיעזרו לך לשקם אותו

לפעמים השיער שלנו עובר תקופה קשה. כולנו מכירות את המונח bad hair day  אז לעיתים מדובר בשבועות או חודשים. שיער פגום יכול להווצר כתוצאה מהחלקות שלא מתוחזקות טוב, צביעות מרובות ועוד. גם סיבות טבעיות כגון הריון או התבגרות יכולות להוביל לתקופות של שיער פגום. שיער הוא אחד הדברים הכי חשובים שיש לנו.

נראות של שיער בריא ונוצץ תורמת למראה הכללי ולבטחון העצמי שלנו. אם השיער שלך פגום – החדשות הטובות הן שיש מה לעשות! יצרנו עבורך מדריך מעולה עם הטיפים הכי טוב ויעילים לשיקום שיער פגום. תני לעצמך להנות משיער בריא ומלא ברק בארבעה טיפים קלים ליישום. קדימה מתחילים!

 

ארבעה טיפים מדהימים לשיקום השיער

מוצרי K18

אם את עוד לא מכירה את מוצרי k18 לשיער אז הגיע הזמן! מדובר במוצרים מהפכניים עם טכניקה פורצת דרך, המבוססת על תיקון מולקולרי של השיער. הם כל כך מהפכניים שהם רשומים כפטנט! סדרת המוצרים הזו משקמת את השיער תוך ארבעה שבועות בלבד בחפיפה של פעם בשבוע.

את התוצאות תוכלו לראות כבר אחרי החפיפה הראשונה או השנייה. המאפיין המרכזי של מוצרים האלה הוא החדירה לעומק השיער וכך הוא משקם את השיער מבפנים, בונה אותו חזרה ומעניק לו התחדשות המחזיקה מעמד זמן רב. אחרי שימוש במוצרים אלה אין להשתמש במרכך או מסיכה על מנת לאפשר לשעיר להשתקם.

 

מה לא לעשות!

אם השיער שלך זקוק לשיקום יש כמה דברים חשובים שצריך לעשות, אך מאד חשוב לדעת גם מה לא לעשות. אין להשתמש בפן חם שעלול להזיק לשיער עוד יותר. מומלץ לחמם את השיער כמה שפחות ולא לכוון אליו מכשירים שעלולים ליבש ולהזיק לו עוד יותר. הימנעי משימוש במחליק ובפן לפחות לתקופה מסוימת ותני לשיער הזדמנות להשתקם.

 

חפיפה ויבוש

ברוב המקרים אין לחפוף שיער פגום על בסיס יומימי אלא עדיף לחפוף פעם ביומיים שלושה – זה נכון בעיקר במקרה של החלקה. צריך לוודא שהשמפו נשטף לגמרי מהשיער ולכן כשאת מורידה את השמפו עשי זאת בצורה יסודית ושימו לב שלא נשאר בכלל שמפו על הראש.

חפשי שמפו שמיועד לשיער פגום ושימי לב איך הוא משפיע, אם אין שינוי יכול להיות שאת זקוקה לסוג אחר של שמפו. בנוסף, חשוב מאד לא להשאיר את השיער נוטף מים אחרי החפיפה. יבשי את השיער בעדינות עם מגבת ולאחר מכן תני לו להתייבש בטבעיות.

 

הגנה יומיומית

על מנת לשמור על שיער בעל ברק שנראה מדהים וגם מאד בריא צריך להגן עליו בפגעי הסביבה. בעיקר מפני השמש. הטיפ הכי פשוט אך הכי יעיל הוא פשוט לחבוש כובע. אם את מבלה זמן רב בשמש חבשי כובע וכך תגני על שורשי השערות שלך והן יתחזקו. שיער טוב ובריא יכול לגרום לשמחה ותחושת בטחון. את יכולה לשקם את השיער שלך בקלות. עקבי אחר הטיפים שלנו ואל תהמהמי, התחילי בתהליך שיקום השיער שלך עוד היום. בהצלחה!

טיפים לנזק לשיער

אולי תאהבו גם את