חיפוש

הכירו את אתר 7XL

בואו להכיר את אתר הפוקר הטוב ביותר בעולם ועכשיו כולו עבורכם בגרסתו בעברית, ובליווי צוות סוכנים ישראלי שתפקידו לספק לכם את כל האמצעים על מנת שתוכלו להמשיך לשחק ולהרוויח. בוא להכיר את המערכת פוקר ואבטחה הטובות ביותר בעולם, וליהנות מאחד המשחקים הפופולאריים ביותר שהומצאו מאז שהומצא הגלגל.

 

חווית משחק מושלמת ומותאמת לכל מכשיר

בין אם אתם אוהבים לשחק את המשחק האהוב עליכם, הרי הוא משחק פוקר, על מכשיר הפלאפון הנייד שלכם, או על המחשב שלכם בשולחן בחדר או על גבי הטאבלט שלכם, בעת שאתם יושבים לכוס קפה בבית הקפה השכונתי, כשמדובר באתר XL7, אתם הולכים ליהנות מחוויה מותאמת אישית לכל מכשיר.

אשר עושה שימוש בנתונים המסוימים של כל מכשיר ומביא לכם חווית משחק פוקר חדשנית ונוחה מאי פעם לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, או להוריד את האפליקציה, והמערכת המתוחכמת של האתר של פוקר XL7 תעשה את השאר עבורכם.

סוכן פוקר

חוקי הפוקר של XL7

אינכם רשאים לבצע הימור העולה על ערך הצ'יפים על השולחן בתחילת יד. אתם כן רשאים לרכוש צ'יפים נוספים רק בין ידיים שונות שבמהלך המשחק פוקר. אם נגמרים לכם הצ'יפים או בעברית האסימונים, במהלך יד, אתם נחשב ל"אול-אין". אינכם רשאי להסיר כסף מהשולחן במהלך סשן משחק.

אסור להוציא כסף מהמשחק ולהמשיך לשחק בפורמט של הימורי שולחן. שחקנים חייבים להימנע מ"שיחת שולחן" או "בית קפה" או דיבור במהלך יד באופן שפוגע בידו של היריב. זה חל אם אתה משחק ביד או צופה ביד. התעללות חוזרת ונשנית בהיבט זה של התנהגות השחקנים תגרום להשעיה או להגבלה קבועה של המשחק.

 

שולחנות מזומן

על שולחנות המשחק שתוכלו למצוא באתר XL7 אשר מכילים את הלובי בממשק שולחן המזומנים שהוא בהחלט אחד הנוחים והאטרקטיביים בעולם, אתם יכולים לבחור שולחן עבור כל סכום החל מ-40 סנט בלבד ועד 0.01/0.02 תריסים ל- .2000כאשר חובה עם כניסה לחלק הטורנירים להחזיק בחשבון שלכם סכומים החל מ-$100,000 או יותר, מצורף לסרטון של הג'קפוט הגדול ביותר בשנת 2020 בפוקר ששיחקו אנשים באינטרנט.

איך זוכים ב-JACKPOT ב-7XL? מאוחר יותר, גם אתם תבינו את זה. אך קודם אתם חייבים לתת לעצמכם צ'אנס ולהוריד את האפליקציה מהאתר לנייד שלכם, ולהתחיל לשחק בשולחנות מזומן מכל מקום בעזרת סוכן פוקר לאתר 7XL. שיספק לכם את כל הכלים הדרושים להמשיך לשחק בנוחות שלכם.

 

הולדם ואומהה

גרסאות הפוקר הפופולריות ביותר בעולם, עם תנועה גבוהה של שחקנים במגוון שולחנות החל מדמי כניסה מינימליים (0.02-0.05) ועד ל-HIGH-STEAKS, VIP TABLES עם מאות אלפי דולרים. שולחנות מזומנים )גם הולדם וגם אומהה (כוללו את האפשרות לזכות בג'ק פוט לפי הכללים הבאים: אם קיבלת רביעייה, פלאש סטרייט או רויאל פלאש והשקעת בקופה מעל 15 ביג בליינד לפני הריבר, זכית בג'פוט! כספי הפרסים משתנה בהתאם לשולחנות בהם שיחקת.

סוכן פוקר

אולי תאהבו גם את