חיפוש

גריל גז – 4 דברים שחשוב לדעת לפני רכישה

גריל גז הוא מוצר חובה לכל ישראלי. אנחנו אוהבים בשר ובמיוחד על האש. תכננתם לקנות גריל גז ואתם עדיין לא מבינים לגמרי בנושא? יש לא מעט שצריך לדעת על המוצר החל מהמפרטים הטכניים ועד לכמות וסוג המבער של הגריל. אנחנו כאן עם ארבעת הדברים שחשוב לדעת לפני רכישת גריל גז. 

 

1 – מה מטרת הגריל שאני מחפש?

כשאנחנו מחפשים גריל גז ביתי, לא מעט אופציות קופצות ואנחנו לא בטוחים במה לבחור. לפני שניגשים לנתונים, חשבו רגע מה מטרת הגריל עבורכם. בשוק הגריל המתפתח יש מגוון מוצרים שמתאימים לסוגים שונים של אנשים. יש סוגי גריל קטנים וניידים שמותאמים ליחידים או זוגות צעירים, וישנם גדולים עם 6 מבערים שיכולים להיות מטבח קטן לקמפינג בטבע.

משפחות גדולות שאוהבות לארח, מומלץ שיקנו גריל גז גדול ויעיל שיוכל לצלות במהירות אוכל נהדר. עם זאת, שימו לב כי הגריל אכן מתאים לצרכים שלכם. המוצר היקר והטוב בשוק לא תמיד מתאים לצרכים של כולם ותמיד כדאי לבדוק בכמה מקומות לפני הרכישה.

 

2 – מה היא כמות המבערים הנכונה עבורי?

גם כאן שאלת הצורך חוזרת על עצמה. גודל המבער קובע את גודל הגריל ומספר המבערים נע מ-2 עד 6. מספר המבערים וגודל הגריל יהיה בהתאם לתדירות השימוש בגריל גז. כשבוחרים את גודל הגריל קחו בחשבון את מספר הפעמים שאתם מארחים או משתמשים בו ביום יום.

אם אתם זוג או אדם יחיד, אך עדיין משתמשים בגריל כל יום, רצוי לקחת אחד עם גז גדול שיוכל לבשל את כל האוכל בבת אחת ולא בכמה נגלות. אם אתם מספר אנשים, אך עדיין מפעילים את המנגל לעיתים רחוקות יותר, ניתן לרכוש גריל גז קטן יותר.

 

3 – גוף הגריל – ברזל יצוק או נירוסטה?

לאחר בחירת גודל הגריל, בוחרים את חומר הגריל. החומר הוא זה שקובע את החוזק של הגריל והעמידות. שני חלקים גדולים משפיעים על איכות הצלייה – המבערים וגוף הרשת. שני אלה יכולים להיות עשויים ממגוון מתכות שונות כמו אמייל, פח, נירוסטה וברזל. אך החומרים המובילים בשוק הם ברזל יצוק ונירוסטה. ההמלצה של רוב הטכנאים היא להשתמש מרשת שעשויה מברזל יצוק.

החומר עמיד בפני חלודה ומפזר את החום שמצטבר בצורה שווה לאורך הגריל. שימו לב כי לא כל הגרילים מציעים גוף גריל דומה ושווה. גריל שבנוי מחתיכה אחת ולא מכמה חלקים, יהיה בעל סיכוי גבוה יותר להישאר במצב טוב לאורך שנים.

 

4 – תחתית הגז – גלגלים

מרבית גרילי הגז מגיעים עם גלגלים. רצוי לוודא כמובן שלגריל שאתם מעוניינים לרכוש יש גלגלים. במידה ולגריל אין גלגלים, זה לא נורא חשוב. אלא אם תהיו מעוניינים בעתיד להזיזו עבור ניקיונות או שינוי מקום, גלגלים יתנו לכם את האופציה להזיז את הגריל ללא בעיה.

גריל גז

אולי תאהבו גם את