חיפוש

ביטוח הרכב במרחק קליק אחד בלבד

יש לכם רכב משלכם? מעוניינים להנות ממנו לטווח הרחוק? ביטוח הרכב, זהו הפתרון שיבטיח לכם הגנה ארוכת טווח על הרכב שלכם, מול הנזקים השונים, כמו: גניבה, הרס, אובדן או אפילו חלילה תאונה. ו-כן! זה לא מסובך בכלל! מהיום, ניתן לבטח את הרכב בשלל ביטוחים ובקליק אחד בלבד!

 

ביטוח רכב מהיר וזמין

שונאים לחכות בתורים מתמשכים בחום או במזגן? צודקים. בדיוק בשבילכם קיים הפתרון הנבחר, של ביטוח רכב אונליין. במספר קליקים פשוטים ובהזנת נתונים זמינים, גם הרכב שלכם הופך למבוטח, ומבלי שיצאתם מהבית! כי ככה זה שחדשנות, אחריות וטכנולוגיה, נפגשים, ומקלים עליכם את הדרך אל הביטוח המתאים עבורכם.

 

אילו סוגי ביטוח רכב קיימים?

ביטוח רכב אונליין בצורה מהירה, מאפשר כיסוי ביטוחי לכלל הביטוחים הקיימים לרכב. סוגי ביטוח הרכב הנפוצים, הם: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. כאשר ישנם ביטוחים אינטגרטיביים, בהתאם למצבים משתנים, כמו: ביטוח נהג חדש, ביטוח נהג צעיר ועוד. איך תדעו באילו ביטוחים לבחור עבור הרכב שלכם? אל דאגה. במספר קליקים פשוטים, גם אתם תדעו להתאים את הביטוח הנכון לכם באופן אישי, בצורה זמינה ומהירה.

 

ביטוח חובה בקליק אחד

ביטוח חובה, הוא ביטוח אשר נדרש מכל בעל רכב באשר הוא, מעצם היותו מחזיק רכב. ביטוח מסוג זה, מכסה נזקי גוף ופציעות, שעלולות חלילה להיגרם לנהגים במקרה של תאונה. אך לא רק על הנהגים, ביטוח זה אחראי, אלא גם על נזקי גוף (שלא יהיו…) של נוסעי הרכב או חלילה הולכי הרגל שנפגעו מן הרכב המבוטח.

 

ביטוח מקיף בקליק אחד

ביטוח מקיף, מתאפשר בלחיצת כפתור זמינה אחת, ומכסה כל נזק פיזי, שחלילה נגרם לרכב המבוטח עצמו: החל מתאונה, שריטה, ועד חלילה לאובדן ממשי, כמו רכב שנגנב או התרסק. ביטוח מקיף מאפשר את הביטחון והרוגע, שלא משנה מה יהיה עם הרכב שלכם, תמיד יש לכם כיסוי עבורו, במקרה של נזק בלתי צפוי.

 

ביטוח צד ג' בקליק אחד

ביטוח צד ג', הוא מערכתי ורחב אופק יותר, והוא לא מתמקד רק בנהג, ברכב או ביושבי הרכב, אלא בכל נזק עקיף או ישיר, שנגרם לרכב אחר, או רכוש של אדם אחר, מן הרכב המבוטח. ביטוח מסוג זה, מאפשר תשלומים מן הביטוח, במקרים, בהם אומנם לרכב המבוטח לא נגרם שם נזק, אך נגרם נגרם על ידו נזק לרכוש של צד ג' אשר תובע את בעל הרכב המבוטח.

 

ביטוח VIP בקליק אחד

לא רק זמינות הביטוח חשובה, אלא גם, ולא פחות קריטי – התנאים שהיא מציעה. מומלץ לבטח את הרכב שלכם, בחברה המציעה לכם תנאים VIP, סיוע משפטי, רכב חלופי במקרה של אובדן ואפילו הנחת קילומטראז' במקרה של אי נסיעות.

 

לסיכום

ניתן לבטח את הרכב במגוון ביטוחים מותאמים אישית, בקליק אחד משנה חיים. כאשר ישנה אפשרות לקבלת ביטוח VIP בתנאים מתקדמים והנחות משתלמות.

תאונת דרכים

אולי תאהבו גם את

אחות עם לוח כתיבה ביד
מהי תביעת סיעוד רטרואקטיבית?

תביעת סיעוד רטרואקטיבית היא תביעה הנעשית כנגד חברת הביטוח בכפוף לפוליסת הסיעוד שברשותכם. המונח רטרואקטיבי בא לציין תביעה שנעשתה בדיעבד לאחר שהמבוטח כבר נכנס למצב

קראו עוד »
שעון וכסף
מה הן זכויות הפנסיה שלי

מעת לעת מתעוררת תהייה אצל כל עובד, ובייחוד אצל עובדים שחסכו במשך שנים ארוכות לצרכי פנסיה, תהייה באשר לזכויות הפנסיוניות שלו. בעבר הלא רחוק, בירור

קראו עוד »
הר הכסף 2 ראשית
הר הכסף 2

ישנם מושגים רבים שאנו נתקלים בהם מפעם לפעם ולא באמת מבינים מה הם אומרים, לעיתים הביטויים הללו באמת לא חשובים עבורנו והדפדוף להמשך העיתון הוא

קראו עוד »