חיפוש

עושים את זה נכון – הכל על מיתוג העסק

מיתוג עסקי הוא אחת הפעולות הכי חשובות שבעל עסק יכול לעשות. לא כולם אוהבים להתעסק בזה, אבל אין ברירה. אם אתם רוצים לגדול ולהביא עוד לקוחות לעסק שלכם אתם חייבים מיתוג עסקי מוצלח. מיתוג עסקי ישים את העסק שלכם על המפה, ויגרום לעוד אנשים להגיע אליו ולהפוך להיות לקוחות שלכם.

אם תשכילו לתת להם שירות טוב הם בתורם יביאו עוד חברים ובני משפחה, שכבר יושפעו מהמיתוג העסקי שלכם, ומעגל הלקוחות שלכם יתרחב. הכנו לכם כאן מדריך קצר שיסייע לכם לעשות את המיתוג העסקי לעסק שלכם בצורה הכי טובה ומקצועית.

 

מה זה מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הוא תהליך שבסופו העסק שלכם מקבל 'חיים' משלו. העסק הופך למעין ישות עצמאית עם זהות מובחנת, לוגו, ואפילו עם סלוגן קליט. הרעיון פשוט מאוד: בעידן של תחרות מטורפת בכל התחומים בשוק, חשוב להסביר לכולם למה כדאי לקנות דווקא את המוצר או את השירות שלכם, ולא לרכוש אותו מהמתחרים.

חשוב לזכור שכדאי להשקיע במיתוג עסקי מכיוון שהמרחקים כבר לא מהווים בעיה היום. אם לא תמתגו את העסק שלכם כמו שצריך אנשים פשוט ירכשו מוצרים ממקומות אחרים ויקבלו אותם במשלוח.

עֵסֶק

השלב הראשון – המוצר ויתרונותיו

בשלב הראשון חשוב מאוד להגדיר היטב מהו המוצר או השירות שאתם מציעים לקהל. לא כדאי להתפזר ולהציע את כל התוצרת שלכם, אלא ללכת על 2-3 מוצרים חזקים במיוחד ומושכי קהל. הסבירו לכולם למה לבחור דווקא בכם, מה הופך את המוצר שלכם לטוב ביותר בשוק. אנו ממליצים בחום להתמקד ולייצר פוקוס על התכונות החיוביות אצלכם ולא על החסרונות של המתחרים מכיוון שרוב האנשים לא אוהבים קמפיינים שליליים.

 

השלב השני – קהל היעד

כדי ליצור מיתוג טוב לעסק חשוב להבין בדיוק מי קהל היעד שלנו, למי המוצר או השירות שלנו פונים? אם קהל היעד שלנו הם אנשים מבוגרים אחרי יציאה לפנסיה המיתוג שלנו יהיה מסוים, אם קהל היעד שלנו הוא בני נוער בגילאי העשרה המיתוג שלנו יהיה שונה לחלוטין.

 

השלב השלישי – בניית זהות לעסק

אחרי שהגדרנו לעצמנו את המוצר ואת קהל היעד, הגיע הזמן ליצור לעסק שלנו 'תעודת זהות'. לוגו הוא אחד הדברים הכי בסיסיים שעושים במיתוג עסקי. הלוגו צריך לשקף את העסק ואת האני מאמין העסקי שלכם, אבל להיות מספיק ברור כך שכאשר אנשים יפגשו אותו הם יבינו במה אתם עוסקים.

הלוגו צריך להיות מעניין ומושך, ולגרום לאנשים להתעניין. חוץ מלוגו אנו ממליצים לחשוב גם על סלוגן קליל וקליט, ובמקרה הצורך גם לשנות את שם העסק לשם מתוחכם ולא להישאר עם 'א. א. ובניו בע"מ'.

 

סיכום

הקפידו על עבודה עם אנשי מקצוע, השקיעו בזה את הזמן והאנרגיה, ותראו שהמיתוג יעשה לכם פלאות בעסק!

מיתוג עסקי

אולי תאהבו גם את

חותמת
מה היא חותמת אפוסטיל?

חותמת אפוסטיל היא מרכיב חיוני בתהליך של אימות מסמכים בינלאומי. בישראל, חותמת אפוסטיל משמשת לאימות אותנטיות של מסמכים שהונפקו בתוך המדינה ומיועדים לשימוש במדינות החברות

קראו עוד »
חברה בע"מ – 7 יתרונות

חברות בע"מ מנהלות את העולם. מעבר לתדמית היוקרתית, מבנה משפטי זה מפריד את רכוש בעלי המניות מחובות החברה, הוא מאפשר גיוס מהיר של הון בעזרת

קראו עוד »