חיפוש

אילו עסקים יפיקו תועלת ממיתוג עסקי?

כל אדם שעוסק בתחום השיווק והמכירות, וכל בעל עסק, יכולים להסביר לכם כמה מיתוג עסקי הוא דבר חשוב שתורם להצלחה של העסק ולהגדלת הרווחים הכלכליים. מיתוג עסקי מייצר לעסק שלכם זהות נבדלת ומובחנת, הוא לא עוד עסק או נותן שירות, הוא מותג עם שם ופנים שהציבור מכיר.

אם יהיה לכם מיתוג עסקי נכון ומקצועי השם שלכם יהפוך לשם נרדף למוצר או לשירות שאתם מוכרים, ממש כמו שהשם של חברת ג'יפ האמריקאית הפך לשם כולל לרכבי שטח ו4X4. אם מעניינים אתכם לשמוע על עסקים שיכולים להפיק תועלת ממיתוג עסקי, או שנראה לכם שהעסק שלכם לא צריך מיתוג עסקי, כדאי שתקדישו כמה דקות מזמנכם לקריאת המאמר הזה.

 

אז מה זה בכלל מיתוג עסקי ואיך עושים את זה?

מיתוג עסקי, כפי שכבר הסברנו, הוא תהליך שלם שבסופו אנו בונים לעסק שם וזהות משלו. התהליך מתחלק להרבה מאוד שלבים שבמהלכם אנו מגדירים היטב את העסק, את המוצר, את המטרות, את קהל היעד, ועוד. אנו מעצבים לעסק שלנו לוגו ייחודי שמשקף אותו ואם אפשר גם ממציאים לו סיסמא – סלוגן קצר וקליט שמתגלגל יפה על הלשון.

בעצם הרעיון הוא לגרום לכך שהלקוחות הפוטנציאליים יגיעו דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם. אתם חייבים ליצור מערכת של היכרות ואמון שתביא את הלקוחות לבחור בכם.

עֵסֶק

איזה עסקים יכולים להפיק תועלת ממיתוג עסקי?

כדאי מאוד שתדעו, שכל, אבל כל עסק, ירוויח הרבה מאוד ממיתוג עסקי. קודם כל אפשר לראות שגם החברות הכי גדולות בעולם כמו נייקי וקוקה קולה לא קופאות על השמרים ומסתפקות בשם המכובד שיש להן. החברות הללו כל הזמן מנסות להסביר לנו כמה המוצר שלהן ייחודי ולמה כדאי לנו לבחור במוצר שלהן ולא במוצר של המתחרות. מה שנכון לחברות הענק הללו נכון גם לנו.

מיתוג עסקי מתאים גם, ובמיוחד, לעסקים שרוצים לעשות את קפיצת המדרגה בדרך לשלב הבא. הזמן הכי טוב לבצע מיתוג עסקי הוא כמובן יחד עם תהליך הקמת העסק. אבל גם אם לא עשיתם את זה, תמיד אפשר להתחיל. מיתוג עסקי יוכל לקחת עסק קטן ולהפוך אותו לעסק בינוני, או לקחת עסק בינוני ולהפוך אותו לגדול. בקיצור, כל עסק יכול תמיד להפיק הרבה מאוד תועלת ממיתוג עסקי.

 

למה כדאי להשקיע במיתוג עסקי?

לפני ואחרי הכל כדאי להשקיע במיתוג עסקי כי אם תעשו את זה נכון הוא יגדיל את שורת הרווח שלכם. מיתוג עסקי טוב שווה עוד ועוד לקוחות, ויותר לקוחות שווה יותר כסף, החשבון פשוט. מעבר לזה, מיתוג עסקי ישדר לעובדים שהם חלק מנבחרת מנצחת, יעניק להם מוטיבציה, ויקנה להם מחויבות להצלחת העסק.

 

סיכום

כל עסק בכל גודל ובכל שלב יכול להרוויח הרבה מאוד ממיתוג עסקי. אז למה אתם מחכים?

עסקים מרוויחים

אולי תאהבו גם את

חותמת
מה היא חותמת אפוסטיל?

חותמת אפוסטיל היא מרכיב חיוני בתהליך של אימות מסמכים בינלאומי. בישראל, חותמת אפוסטיל משמשת לאימות אותנטיות של מסמכים שהונפקו בתוך המדינה ומיועדים לשימוש במדינות החברות

קראו עוד »
חברה בע"מ – 7 יתרונות

חברות בע"מ מנהלות את העולם. מעבר לתדמית היוקרתית, מבנה משפטי זה מפריד את רכוש בעלי המניות מחובות החברה, הוא מאפשר גיוס מהיר של הון בעזרת

קראו עוד »