חיפוש

אילו מזיקים מדבירים בהדברה בריסוס?

יש כל מיני סוגים של הדברה כנגד מזיקים. העוקבים שלנו שקראו את המדריכים הקודמים שהעלינו לרשת, מכירים במגוון סוגי ההדברה השונים. הפעם, בחרנו לכתוב מדריך שיציג בפני כל דורש את המזיקים שניתן להרחיק אך ורק באמצעות הדברה בריסוס. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות מי הם אותם מזיקים שיגרמו לכם להזמין מדביר שמבצע ריסוס עם חומרי הדברה איכותיים.

 

טרמיטים

בחרנו לפתוח את המדריך הנוכחי בהצגת הטרמיט שנחשב למזיק הרע ביותר. כלומר, זה שאף אחד לא רוצה לגלות שהוא נמצא בביתו. שכן, הליך ההדברה שלו נחשב למורכב במיוחד, בגלל הסיבות הבאות:

  1. קשה לדעת איפה בדיוק הטרמיט נמצא
  2. לא תמיד מתאפשר להעביר את החומר אל תוך האזור הנגוע
  3. צריך לעיתים לחזור על הפעולה מספר רב של פעמים

אם יש לכם חשד סביר שיש לכם טרמיטים בתוך רהיטי עץ, בקירות, בגינה או בתוך ארונות המטבח, עליכם ליצור קשר בהקדם עם מדביר שמבצע הרחקה של המזיק באמצעות ריסוס בלבד.

טרמיטים

זבובים

כל אחד מאתנו מכיר את הרגע הזה שבו הוא מגלה שיש לו מכה של זבובים בבית. מדובר במצב שאי אפשר לחיות לצדו. לכן, כל אחד מחפש את הפתרון המהיר ביותר שיביא להרחקה של המעופפים המציקים. אנחנו כאן כדי לומר לכם שעדיף להימנע מרכישה של שקיות, ספריי או כל דבר אחר שיבטיח לכם (אבל לא יקיים) להרחיק את המעופפים. שכן, הרחקה מלאה של זבובים מתבצעת אך ורק באמצעות ריסוס. פשוט צרו קשר עם מדביר מקצועי שמבצע ריסוס ותבקשו ממנו להגיע בהקדם, כדי שתוכלו לחזור לשגרה נטולת מעופפים.

 

יתושים

יש מי שבוחרים להרחיק את היתושים באמצעות מנורות ייעודיות שמחשמלות אותם. מדובר בפתרון שמתאים למצבים שבהם יש 3 – 4 יתושים בקרבת מקום. לצערנו, יש מקרים שבהם מתגלה כי מתעופפים עשרות יתושים באזור אחד. זה מצב שמצריך פנייה אל מדביר שיבצע ריסוס וגם ישאב את מקורות המים שנמצאים באזור. שכן, היתושים מתרבים במקומות אלה והדבר מוביל להופעתם בקרבת הבתים.

יתושים

פשפש המיטה

הוא קטן, מעיק ומוצץ לנו את הדם בזמן שאנחנו ישנים. כן, אנחנו מדברים כמובן על פשפש המיטה שעשוי להימצא בתוך הסדינים שלכם או במקומות מסתור שנמצאים מתחת למיטה. חשוב מאוד שתדעו שיש אפשרות להרחיק את הפשפש המציק באמצעות מלכודות דבק. אך דרך זו אינה מספיקה והיא יכולה להביא להקלה מועטה במיוחד. ההמלצה של המומחים היא להדביר את האזור, כדי להרחיק את הפשפשים ב – 100% מהבית.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המזיקים שאפשר להעלים לגמרי רק באמצעות הדברה בריסוס. עכשיו יש בידיכם את האינפורמציה שתחסוך לכם זמן ומאמץ. כך שעליכם רק ליצור קשר עם מדביר מוסמך שיבצע הדברה בריסוס, מבלי לבזבז זמן על דרכים אחרות שלא יביאו לתוצאה הרצויה.

הדברת מזיקים מתבצעת באמצעות ריסוס

אולי תאהבו גם את

הדברה
איך להימנע מחולדות?

החולדות פעילות לאורך כל השנה והן עשויות להיכנס לבתים שלנו ולחפש אחר שאריות מזון. עובדה זו התגלתה לנו לא מזמן וגרמה לנו לחשוש. שכן, אנו

קראו עוד »
ציפור
יש פגר בחצר – מה לעשות?

מצאתם פגר של חיה בחצר ביתכם ואינכם יודעים מה לעשות? מדובר במצב לא נעים שקורה בחצרות של בניינים ובתים פרטיים לעיתים קרובות מסיבות שונות, למשל:

קראו עוד »