חיפוש

איך תוכלו להנות מהגינה שלכם גם בחורף

גינה בבית היא אחד המתחמים הכיפיים ביותר בבית, אפשר לעשות בה כמעט הכל.

כשמדובר בעונת החורף לעומת שאר השנה, קצת יותר בעייתי לחוות את יתרונות הגינה במלואם בעיקר בשל האקלים שמביאה עימה העונה.

לכך קיימים מספר פתרונות שיאפשר לכם להנות מהגינה גם בעונה הקרה של השנה.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

גינה לי חביבה

בית שיש בו גינה בהחלט מאפשר הנאה כפולה, לא משנה היכן אזור המגורים שלכם. בשטח של גינה תוכלו לשתול פרחים לנראות, צמחי תבלין וירקות לאכילה ולהשתמש בה לדברים נוספים, כמו אירועים ומסיבות, בריכה לימי הקיץ החמים, משחקי כדור, יצירה מבלי ללכלך את הבית או סתם לשבת בנחת עם כוס קפה או תה. בעונת החורף הדברים הופכים לטיפה מורכבים בשל תנאי מזג האוויר בעיקר. על כן, ישנם פתרונות שונים שבאמצעותם תוכלו עדיין להנות מהגינה.

 

לסגור את הגינה בחורף

אחת הדרכים לשמור גם על הציוד של הגינה וגם על עצמכם ותחושת החמימות, היא לסגור את הגינה בחורף. תוכלו לעשות זאת באמצעות סוככים מתאימים לביצוע סגירת חורף לפרגולה. כאשר אחד הסוככים המתאימים בעיקר לגינות הוא סוכך מסילות שמאפשר לכסות שטחים רחבים. באמצעות מסילות האלומיניום המורכבות לאורך הקירוי וכן, מנגנון חשמלי, תוכלו לשלוט על מידת הפתיחה והסגירה של הסוכך ובכך להגן על הגינה שלכם בעת הצורך.

 

תשמרו על הציוד שלכם

במידה ותעשו סוכך לגינה שלכם, דעו כי עדיין הציוד הנמצא בה לא ישמר באופן מוחלט. בכדי לשמור על רהיטי הגינה וציוד נוסף שאתם נוהגים להשאיר בה, כמו למשל כלי עבודה, אופניים או משחקים של הילדים, תצטרכו לכסות את הציוד באופן אטום. תוכלו למצוא בחנויות שונות כיסויים לכיסאות ולשולחן בגינה וכן, לכל ציוד שיש לכם. כך הם ישמרו מפני רוחות, לכלוך וגשמים ולא תיווצר על גביהם חלודה.

 

חם גם בחורף

אחת הסיבות שפחות כיף לשהות בחוץ ובפרט בגינה בחורף, היא הקור המקפיא. גם במידה ותשבו עם כוס תה חמה, היא תוך רגע תתקרר ואתם תרגישו שבא לכם להיכנס הבייתה. אז בכדי שתוכלו לשבת בנעימים, ישנם תנורי חימום המותאמים בדיוק לגינות ומציעים פתרון מושלם לחימום בחוץ. קיימים תנורים מסוגים וגדלים שונים וכך גם המחירים בהתאם. את התנורים תוכלו למצוא בחנויות שונות ברחבי הארץ.

 

 

בסיכומו של דבר

גינה בבית היא יתרון מהרבה בחינות, אפשר לארח בה, לשחק עם הילדים, לשתות קפה מול הנוף ועוד. בחורף ההרגשה עשויה להיות מעט שונה בשל תנאי האקלים המורכבים. על כן, קיימים פתרונות שיכולו לתת לכם להנות מהגינה גם בעונה זו. בין היתר, תוכלו לבצע סגירה של הגינה עם סוכך מתאים, לקנות תנורי חום וכן, כיסויים לשמור על הציוד שלכם.

מתחם מעץ

 

אולי תאהבו גם את

מתחם מעוצב
להנות מהחורף

עונת החורף בעלת הרבה יתרונות, אך גם לא מעט חסרונות, ביניהם האקלים הבעייתי הכולל רוחות וגשמים. לכן, קשה להנות כאשר נמצאים בחוץ, בין אם במרפסת

קראו עוד »