חיפוש

איך לספק את בת הזוג ולשפר את הביטחון שלך במיטה

גברים יקרים. כולנו מתקשים, מסתבכים בראשינו ולא מבינים מה אנחנו עושים נכון או לא נכון. עולם המיניות שלנו עם בת הזוג הוא עולם גדול, מעניין מסקרן ומורכב. לא תמיד אנחנו ובטוחים במהלכים שלנו ובביצועים. לכבוד זאת, הנה המלצת המערכת לסיפוק בת הזוג, ובמקביל גם לשפר את הביטחון העצמי שלנו בחדר המיטות.

 

 הגדלת איבר המין

ישר קופצים לאש, בלי מעצורים. הדבר הראשון גרום לנו נוחות או אי נוחות בקיום יחסי מין הוא קודם כל העירום שלנו הגברים. אנו תמיד נתרגש לחוות מגע מאישה ובמיוחד מגע מיני, אך לא תמיד נהיה בטוחים שכך גם היא מרגישה בהתחשב במה שהיא רואה. הפתרון המיידי לכך הוא הגדלת הפין. זה נשמע חלול, מידי ולא מוערך, אך תתפלאו כמה הבדל זה עושה.

 

משפר ביטחון עצמי

הגדלת איבר המין לא משפיע בראש ובראשונה על יחסי המין עם הפרטנרית שלכם. היא משפיעה עליכם, גברים יקרים. לפני הכל, מחקרים רבים מוכיחים שיש קשר ישיר בין נראות איבר המין של זכר לבין תחושת הביטחון העצמי האישית שלו.

 

איך זה משפיע על האינטימיות המינית

אחרי שמתחילים בתהליך של הגדלת הפין וכבר יש תוצאות, אנחנו נגיע למפגש המיני הרבה יותר בטוחים ולשמים בעצמינו. מהרגע שחסם אחד בראשינו ירד, פתאום תוכלו לראות את התמונה הגדולה יותר שנמצאת מסביבכם:

  • הפרטנרית שלכם
  • תחושותיה במהלך האקט
  • איך היא מרגישה
  • יגדל הקשב שלכם אליה
  • תוכלו להתמסר יותר לכלל האקט

אינטימיות מינית משמע לראות את צרכיה הפרטיים והאישיים ביותר של הפרטנרית שלכם כדי שתוכלו לספק לה את החוויה המינית הטובה ביותר בשבילה. פחות הסחות דעת, יותר התמקדות

 

איך זה משפיע על יחסי המין

אחרי שדיברנו על התמונה הגדולה יותר, בוא ניגע בחלק הארי. כשאתם נמצאים בחדירה עם הפרטנרית שלכם ואתם מרגישים יותר טוב עם עצמכם ועם יותר ביטחון עצמי, מעצם הנסיבות התפקוד המיני שלכם ישתפר. משך זמן החדירה יתארך ותוכלו לא רק להתאים את האקט איך שנעים ונוח לכם, אלא גם איך שנעים ונוח לפרטנרית. לא תצטרכו לברוח לתנוחות אוטומטיות שהייתם מורגלים אליהן בגלל חוסר ביטחון.

תוכלו לצאת למסע ביחד עם הפרטנרית שלכם ולחקור עולמות עונג.

 

מילות חיזוק אחרונות

לא פשוט לצאת מאזור הנוחות. לא סתם מכללות חרטו זאת על דגליהן. טיפול שמחוץ לטווח הנורמה הוא אינו דבר מקובל, אינו קל לעיכול מנטלי ובטח שלא קל לביצוע. בשורה התחתונה, צריך להסתכל על הטווח הארוך, על עצמכם ומערכת היחסים שלכם. מיניות היא חלק חי ונושם ממערכת יחסים זוגית, והקדשת תשומת הלב הנכונה והמשאבים הנכונים לכך תביא אתכם לקצירת פירות שלא חלמתם עליהם אפילו.

בשבילכם, בשביל בת זוגתכם והזוגיות שלכם.

איך לספק את בת הזוג ולשפר את הביטחון שלך במיטה

אולי תאהבו גם את

הכירו את אתר 7XL

בואו להכיר את אתר הפוקר הטוב ביותר בעולם ועכשיו כולו עבורכם בגרסתו בעברית, ובליווי צוות סוכנים ישראלי שתפקידו לספק לכם את כל האמצעים על מנת

קראו עוד »