חיפוש

איך להימנע מחולדות?

החולדות פעילות לאורך כל השנה והן עשויות להיכנס לבתים שלנו ולחפש אחר שאריות מזון. עובדה זו התגלתה לנו לא מזמן וגרמה לנו לחשוש. שכן, אנו יודעים שיש חולדות בקרבת מקום המגורים שלנו והיינו מעדיפים לנקוט בצעדי מניעה שירחיקו אותן מהדירה שלנו. לכן, יצאנו לחקור את הנושא וחזרנו עם דרכים שאפשרו לנו להימנע מחולדות. הישארו פה ותגלו מהן הדרכים הללו שתוכלו ליישם בעצמכם במידת הצורך.

 

דרך מספר 1 – מניחים מלכודת

אתם יכולים להציב מלכודת אם תרצו שהחולדות לא יגיעו לביתכם. שכן, כך, הם ייכנסו ישירות לתוך המלכודת ולא לדלת הבית. תוכלו להניח בתוך המלכודת פיתיונות מסוגים שונים, למשל: גבינה צהובה, לחם עם חמאת בוטנים ושוקולד ולכסות את המלכודת עם בד, כדי שלא ניתן יהיה לראות אותה. זוהי שיטה הומנית שמאפשרת לתפוס את החולדה ולשחרר אותה מיד לאחר מכן. שכן, זו נכנסת לתוך המלכודת (שנראית כמו כלוב) מבלי אפשרות לצאת, כי הדלת נסגרת אחריה. אם תבחרו בדרך זו, תצטרכו לשחרר את החולדה באופן עצמאי. אם הליך זה מעלה בכם גועל, אתם יכולים לבחור בדרך השנייה שתוצג בפניכם בפסקה הבאה. שכן, זו תחסוך מכם את ההתמודדת והמגע עם החולדה.

 

דרך מספר 2 – מזמינים מדביר מוסמך

מי מכם שרוצים להימנע מחולדות בוודאות, צריכים לפנות למדביר מוסמך שיגיע למקום ויבצע הדברה איכותית. פעולה זו צפויה להרחיק חולדות מהמקום לתקופה ממושכת. במרבית המקרים, ההדברה תקפה לשנה שלמה ולאחר מכן, יש לבצע אותה שוב. נציין שניתן להזמין מדביר מוסמך בקלות, תוך לחיצה על הקישור הבא: https://perfect-hadbarot.co.il.

 

דרך מספר 3 – מניחים רעל

שיטה נוספת שיכולה למנוע מהחולדות להגיע לביתכם היא שימוש ברעל ייעודי לחולדות. תוכלו פשוט להניח פתיתי רעל במקומות שונים ברחבי הבית ומחוצה לו, כדי שהחולדות יאכלו אותו. חשוב לציין ששיטה זו אינה הומנית והיא עשויה להביא לפגיעה קשה בחולדות. שכן, נהוג להשתמש ברעל שלא גורם למוות מידי, אלא לגסיסה שעשויה להימשך כ – 3 עד 4 ימים.

 

בחרתם להשתמש בפיתיון הרעל? יש לנו אזהרה עבורכם

מי שיבחרו להשתמש בפיתיון הרעל ויש להם בבית ילדים קטנים או בעלי חיים (כלבים, חתולים), צריכים לדעת שמדובר באפשרות שעשויה להיות מסוכנת. שכן, אלה עשויים להכניס את הרעל לפה ולהיפגע ממנו. נמליץ למקם את הרעל במקומות מוסתרים שבעלי החיים שלכם והילדים לא יוכלו לגשת אליהם. מדובר בדרך כלל בחורים שנמצאים בתוך הקירות או בתוך השיחים שבחצר הבית.

 

מילים אחרונות לסיום

אפשר למנוע כניסה של חולדות לבית. כדי שזה יקרה, צריך להשתמש במלכודת מיוחדת, רעל או פשוט לפנות למדביר מוסמך שיבצע הליך פשוט שיקנה לכם שקט נפשי לזמן ממושך. בשלב זה נותר לכם לבחור את הדרך המתאימה לכם וליהנות מבית נטול מכרסמים.

הדברה

אולי תאהבו גם את

ציפור
יש פגר בחצר – מה לעשות?

מצאתם פגר של חיה בחצר ביתכם ואינכם יודעים מה לעשות? מדובר במצב לא נעים שקורה בחצרות של בניינים ובתים פרטיים לעיתים קרובות מסיבות שונות, למשל:

קראו עוד »