חיפוש

איך לבדוק אם בתי מרקחת מקוונים עומדים בתו התקן

לא כל מוצר הנמכר כיום באינטרנט ובבתי המרקחת המקוונים יישא גם תו תקן, שיבטיח כי מדובר במוצר אמין, בטוח ובדוק שעבר את האישורים והבדיקות הנדרשות. מכירת מוצרים מסוימים בבית המרקחת המקוון לא מצריכה תו תקן מחייב, ולא מחייבת את בית המרקחת להשיג תו תקן כלל – ועם זאת, כל בית מרקחת מקוון יכול להשיג תו תקן באופן התנדבותי גם זו אינה חובה – דרך מכון התקנים.

לכן, בעת רכישת מוצרים בבית מרקחת מקוון, כדי לבחון האם זה נושא תו תקן ובטוח לשימוש. לפניכם הכל על איך לבדוק אם בתי מרקחת מקוונים עומדים בתו התקן.

 

מה הוא בדיוק תו תקן?

תו תקן, הוא תו המסומן על המוצר ומהווה אישור מטעם היצרן או היבואן שמודבר במוצר שעומד בתקנים הישראלים ונבדק. כדי לסמן את תו התקן של מכון התקנים הישראלי על המוצר – יש חובה לקבל אישור מתאים והיתר ממכון התקנים לעשות כן.

מכון התקנים בודק את אמצעי הייצור של היצרן, וכן מבצע מספר בדיקות ומבקר את תהליך הייצור והעסק עצמו, וכן את המוצרים השונים. בהתאם, מעניק מכון התקנים היתר לתווי תקן שמבטיחים לנו בעצם, שהמוצרים הללו נבדקו והם בטוחים לרכישה ושימוש. גם בעת רכישה של מוצרים בבית מרקחת מקוון, יש לבדוק האם יש תו תקן כמו בבית המרקחת המקוון – https://kamagrapharm.com.

 

מה היתרונות הקיימים בתו התקן?

רכישת מוצרים שיש עליהם תו תקן ושעברו את הבדיקות וקיבלו היתר לתו כזה – מאשרים לנו בעצם שמדובר במוצר תקני ואיכותי שהנו בטוח לשימוש. כיום, יש שפע בתי מרקחת, ושפע ייצור מזויף או מכירות של תרופות פגות תוקף – לכן, חשוב תמיד לשים לב שאתם רוכשים באינטרנט מוצרים שעומדים בתו התקן הישראלי, על אחת כמה וכמה בקניית תרופות ובשוטטות בבתי המרקחת המקוונים.

כך תוכלו להבטיח שאתם נשארים בריאים ולא מסכנים את בריאותכם עם תרופות לא תקינות, וכן שאינכם מבזבזים כסף מיורת ברכישת תרופה לא יעילה ולא אמתית.

 

איך לבדוק אם בית המרקחת המקוון עומד בתו התקן?

כדי לוודא שבית המרקחת והיצרן של התרופות שאתם עומדים לקנות אכן בדוקים ומחזיקים בתו תקן ישראלי, יש כמה דרכים שניתן לפעול בהן. ראשית, ניתן לבדוק זאת מול מכון התקנים הישראלי, ולמצוא רשימה ומנוע חיפוש של תווי תקן המאושרים בישראל, לנוחיותכם. מעבר לכך, ניתן לבדוק עם האתר והיצרן עצמם שעל המוצרים מוטבע תו התקן הישראלי והסמל המדויק.

 

איך עסק יכול לקבל תו תקן?

קבלת תו התקן לעסק ולמוצרים, אינה מסובכת במיוחד, וכל שיש לעשות זה לפנות אל מכון התקנים הישראלי, ולהגיש בקשה לקבלת תו תקן שכזה. לאחר הגשת הבקשה, תצטרכו כמובן להיבדק, להגיש מסמכים, ולענות על כל שאלה שתעלה בפניכם – כאשר לאחר תהליך זה, יוחלט האם אכן תקבלו תו תקן.

איך לבדוק אם בתי מרקחת מקוונים עומדים בתו התקן

אולי תאהבו גם את