חיפוש

איך בוחרים עורך דין מקרקעין לקניית דירה?

עוזבים את הדירה שלכם בעקבות המצב הכלכלי? חושבים לקנות דירה חדשה, הפעם עם ממ"ד, בעקבות המצב הביטחוני? חשוב מאוד שיהיה עורך דין מקרקעין לצדכם. אבל איך בוחרים עורך דין מקרקעין? את זה תוכלו ללמוד ממש מהטקסט שלפניכם.

 

איפה אפשר למצוא עורך דין מקרקעין מומלץ

בבחירת עורך דין לרכישת דירה, חשוב למקד את החיפוש רק בעורכי דין המתמחים בדיני מקרקעין. כלומר, דיני מקרקעין הם תחום עיסוקם הבלעדי או העיקרי. קל לזהות אותם, כי בדרך כלל הם יפרסמו את עצמם ככאלה. מיסוי מקרקעין עשוי לדרוש תשלומים נוספים בסכומים גבוהים, וכדאי להצטייד בעורך דין הבקיא בתחום.

עורך דין מקרקעין מומלץ באזורכם תוכלו למצוא באתר https://proagents.co.il. אתר 'המקצוענים בנדל"ן' מרכז בתוכו את כל אנשי המקצוע הכי טובים שתוכלו למצוא באזורכם – כך שתוכלו להבטיח חווית קנייה קלה ונעימה.

קניית דירה

 

איך בוחרים עורך דין מקרקעין לקניית דירה

קניית דירה היא עסק יקר, ולכן אנשים מנסים לחסוך איפה שהם יכולים במהלך התהליך. אבל אם יש מקום אחד שאתם לא רוצים לחסוך בו – זה בבחירת עורך הדין שלכם. בעת חיפוש אחר עורך דין, לא מעט אנשים יוצאים מנקודת ההנחה שכל עורך דין יכול להתמודד עם חוזה משפטי סטנדרטי.

זה לא שגוי, אבל עסקת מקרקעין היא לא חוזה פשוט. אנשים שפונים לעורכי דין שאינם עוסקים בעסקאות מקרקעין על בסיס קבוע, יכולים לגלות שעורך הדין שלהם פספס היבטים חשובים של העסקה כמו מיסוי וזכויות בנכס. לכן חשוב לבחור עורך דין שהוא גם מומחה לדיני מקרקעין – וגם מומלץ.

 

למה לבחור דווקא עורך דין מקרקעין לקניית דירה

חשוב לבחור דווקא עורך דין מקרקעין לקניית דירה משום שדיני המקרקעין בישראל מורכבים ומשתנים כל הזמן. ספר החוקים מתעדכן כל הזמן, ולאדם הפשוט יהיה קשה לעקוב אחרי כל השינויים לאורך זמן, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על היבטי המיסוי.

גם פסיקות בית המשפט השונות משנות את תמונת המצב כל הזמן, אך לאדם מן השורה אין את היכולת לעקוב אחרי אותן הפסיקות. לכן חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין לקניית דירה. הוא מתעדכן כל הזמן בנהלים ובחוקים השונים.

 

מתי צריך לפנות לעורך דין בעת קניית דירה

את שירותיו של עורך הדין תרצו לשכור אחרי שמצאתם את הדירה והחלטתם לקנות אותה. עורך הדין ינסח עבורכם חוזה, או יעבור על החוזה שהמוכר שלח לכם. גם אם תחליטו שאת החוזה אתם רוצים לנסח בעצמכם – אתם חייבים שעורך דין יוודא ברישום בטאבו שאין הערת אזהרה על הדירה לפני שאתם קונים אותה! בחרו את עורך הדין שלכם בחכמה.

 

סיכום

לסיכום, עורך דין לקניית דירה קל מאוד לבחור. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר 'המקצוענים בנדל"ן', ולבחור באחד מעורכי הדין המומלצים והמנוסים המופיעים שם.

איך בוחרים עורך דין מקרקעין לקניית דירה

אולי תאהבו גם את