חיפוש

איך בגדים יכולים לשקף או להביע את הזהות האישית

לא סתם קוראים לאופן שבו אתם מתלבשים "סגנון לבוש אישי". שכן, מדובר בסטייל ייחודי לכם שמעביר מסר אודות מי שאתם. הבגדים שאתם בוחרים ללבוש יכולים לשקף או להביע את הביטחון או חוסר הביטחון שלכם ולבין רבדים עמוקים באישיות שלכם. המדריך הנוכחי יצא לבדוק איך הדבר בא לידי ביטוי בפועל, כדי שכל אחד יוכל להכיר בשפה הלא מוכרת.

 

לבוש ספורטיבי – מה הוא אומר?

מי שבוחרים ללבוש בגדים ספורטיביים באופן יום יומי, מאפשרים לכל אחד להכיר בתחביב האהוב עליהם ביותר. נסביר שיש מי שבוחרים ללבוש למשל מכנסי "מהירים" (מכנסיים קצרים מאוד שמיועדים לריצה). בחירה זו מאפשרת לדעת שמדובר בבן אדם שרץ על בסיס קבוע. ניתן לזהות זהויות ספורטיביות באמצעות לבישת הבגדים הבאים:

  • בגדי יוגה
  • נעלי ריצה
  • נעלי הליכה

בגדים

לבוש נינוח

כל אחד מכיר את סגנון הלבוש שמשדר נינוחות ורוגע. מדובר באנשים שלובשים את הבגדים הפשוטים ביותר. למשל, ג'ינס וטי שירט, נעלי סניקרס ושמלות בייסיק. אלה האנשים שאנו מקנאים בהם במיוחד, בגלל שהם יודעים למצוא את השילובים המיוחדים ביותר שייראו עליהם טוב מכל כיוון. אם אתם רוצים לשדר נינוחות ורוגע, תוכלו פשוט להוסיף למלחתה שלכם כמה בגדים מאתר של H&M אונליין.

 

לבוש תוסס משקף אישיות חיה

מי שלובשים לבוש תוסס, מאופיינים בדרך כלל בצבעוניות רבה ודפוסים נועזים. לא רואים אנשים כאלה בכל יום ברחוב (אלא אם כן אתם גרים בתל אביב). הבגדים שמאפיינים את לבוש זה משדרים אנרגטיות, התלהבות ורצון להיות במרכז תשומת הלב. אנשים במתלבשים בסגנון זה מחפשים ריגושים וחוויות חדשות. כך שהדבר לא בא לידי ביטוי רק בלבישת שמלה צבעונית או חליפה מוגזמת, אלא גם בתחומי עניין שונים.

בגדים

לבוש שחור

יש לא מעט אנשים שבוחרים למלא את המלתחה שלהם בבגדים שחורים בלבד. מדובר במרבית המקרים במי שחווים חוסר ביטחון. במרבית המקרים מדובר באנשים שמעדיפים להסתיר חלקים מסוימים בגופם. שכן, הצבע השחור ידוע כ"מחטב".

 

לבוש בהיר ומוקפד

אומרים שיש 2 סוגים של אנשים בעולם: אלה שלא מכניסים בגדים לבנים למלתחה שלהם ואמיצים. אם לא הבנתם את כוונת המשורר, נסביר שלבישת בגדים לבנים נתפסת כאמיצה במיוחד מכמה סיבות:

  1. צבע לבן מבליט אזורים שלפעמים רוצים לטשטש
  2. בגדים לבנים נוטים להתלכלך מהר (פשוט בגלל שרואים עליהם כל כתם)
  3. בגדים לבנים נתפסים לא פעם כמתאימים ל"אירועים מיוחדים בלבד" כך שהם עלולים להמתין לעיתים בארון לאורך זמן

בגדים אלה משדרים פתיחות וביטחון עצמי.

 

לסיום

בגדים יכולים לשקף וגם להביע את הזהות האישית של מי שלובשים אותם. בשלב זה אתם יודעים איך הדבר בא לידי ביטוי, כך שנותר לכם רק לשים לב לסגנון הלבוש שלכם ולשנות אותו במידה ואתם מרגישים שיש בכך צורך.

בגדים

אולי תאהבו גם את