חיפוש

מדוע עורך דין הוא אדם שכדי להתייעץ איתו במצבים שונים?

מי מאיתנו תכנן לצאת בבוקר מהבית ולהיות מעורב, לא עלינו, בתאונת דרכים? עם זאת, תאונות דרכים הן חלק מהחיים וזה עלול לקרות לכולנו. לכן, אם זה קרה גם לכם ואם כבר קיבלתם את הטיפול הרפואי הראשון, הגיע הזמן שתפנו לחשוב איך אתם מתמודדים עם הצד החוקי של הדברים. זה לא באמת משנה באיזה צד אתם נמצאים, כלומר אם אתם פוגעים או נפגעתם, כי בכל מקרה אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין מקצועי שיוכל לעזור לכם. עורך דין מוביל הוא האדם שיוכל להקשיב למקרה שלכם, לראות את כל המסמכים הקשורים לעניין ובהתאם לכך להציע לכם סיוע. האם מגיעים לכם פיצוי מחברת הביטוח על הנעשה? או שאולי אתם צריכים הגנה משפטית כי אתם בעצם אשמים בתאונה ומנסים להפחית את העונש הצפוי לכם? עורך דין מומחה יוכל לעזור לכם להחליט על הקו שבו תלכו בתהליך שאליו אתם נכנסים ולכן חשוב כל כך לפנות לאיש מקצוע מומחה שילווה אתכם לכל אורך הדרך.

 

מה ההבדל בין עורכי הדין השונים?

ראשית, אם אתם מחפשים עורך דין שיעזור לכם להתמודד עם האחריות או עם הפגיעה שלכם כתוצאה מתאונת דרכים, כמובן שהוא חייב להיות בקיא ומנוסה בדיוק בתחום הספציפי הזה ולכל עורך דין יש התמחות אחרת. שנית, לא כולם מגיעים עם מספיק ניסיון בתחום הזה ואין ספק שבעניינים כאלה הניסיון הוא חלק חשוב מהעניין. בנוסף לכך, חשוב שעורך הדין יהיה אדם כמה שיותר מוכר למערכת המשפט שכן ההיכרות מרובת השנים עם הקולגות תמיד יכולה לסייע. שימו לב שעוד הבדל בין עורכי הדין השונים יכול להיות הנטייה שלהם לפעול למען פשרה או לא. לא כל עורכי הדין מאמינים בגישור ובניסיון להרגיע את הרוחות שכן לכל אחד מהם יש טקטיקה מעט שונה להתמודד עם מצבים כאלה. לכן כדאי יהיה לבחון מקרוב את אופן העבודה וההתנהלות של איש המקצוע שאליו אתם פונים כי חבל לבחור אדם שאתם לא מאמינים בדרכו.

 

כמה תשלמו על השירות של עורך הדין?

לבסוף, כמובן שעוד הבדל בין עורכי הדין השונים יכול להיות המחיר שכל אחד מהם גובה עבור השירות. אין ויכוח על כך שכאשר אדם מוכר יותר וכאשר הוא מגיע עם מוניטין שהוא בנה לעצמו לאורך השנים, הוא יוכל להשרות לעצמו לגבות מחירים יותר גבוהים. מצד שני, לא כל עורכי הדין הם כאלה ולכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק גם את הנושא הזה לעומק. אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר תשבו מול עורך הדין ותרגישו שהוא באמת רוצה לדאוג לאינטרסים שלכם – תדעו שעשיתם את הדבר הנכון. עורך דין ישפיע מאוד על המשך החיים שלכם במצבים מסוימים ולכן כדאי לבחור אותו בקפידה.

 

מידע נוסף ניתן למצוא באתר של עו"ד מירי: https://brunolaw.co.il

אולי תאהבו גם את